به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ در مراسمی با حضور "حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی"امام‌جمعه تفت، "علیرضا نوکار"فرماندار، "ناصر دهقانی تفتی" و "محمدجواد نعمتی"معاونین فرمانداری، "مصطفی صادقیان"بخشدار مرکزی و اعضای دوره ششم شورای اسلامی شهر تفت مراسم تحلیف اعضای این شورا برگزار و هیئت‌رئیسه سال اول شورای اسلامی شهر تفت مشخص شد.

"حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی" در این مراسم ضمن تبریک انتخاب اعضای شورای اسلامی شهر تفت توسط مردم خاطرنشان کرد: هرلحظه خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عبادت محسوب می‌شود و خدمت صادقانه به مردم بزرگوار باعث اضافه شدن به عزت و آبروی این نظام مقدس است.

امام‌جمعه تفت بیان داشت: شوراهای اسلامی شهر و روستا برزخ بین مردم و مسئولان است و باید هم‌زمان با مسئولان و مردم در ارتباط باشند و اعضای شورای شهر در این راه مهم مصلحت و خیر مردم را در نظر بگیرند و به‌طوری‌که با گذر زمان و مشخص شدن فعالیت شورای اسلامی مردم از انتخاب خود راضی و به آن افتخار نمایند.

"علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان تفت در این مراسم خاطرنشان کرد: فرصت خدمت اعضای شورای اسلامی فرصت محدودی است و اعضای باید از این فرصت نهایت استفاده را برده و با رعایت قانون و مقررات و حفظ حقوق شهرداری و رعایت حال مردم به فعالیت خود بپردازند.

فرماندار تفت تصریح نمود:امیدواریم در دوره فعالیت شورای اسلامی شهر در دوره ششم شاهد اقدامات مناسبی در شهر تفت باشیم و با همکاری مسئولان اجرایی پیشرفت روزافزون و توسعه همه‌جانبه آن را شاهد باشیم.

در ادامه این مراسم و با ریاست هیئت‌رئیسه سنی "محمدعلی اسمعیلی تفتی" برای انتخاب اعضای هیئت‌رئیسه شورا رأی‌گیری و به‌موجب آن "محمدعلی اسمعیلی تفتی " به‌عنوان رئیس،"ناصر دهقانی تفتی " به‌عنوان نایب‌رئیس و"ابراهیم احمدی " به‌عنوان منشی و سخنگوی شورا به ‌مدت یک سال انتخاب شدند.