برگزاری مراسم تکریم و معارفه بخشدار گاریزات

در مراسمی با حضور مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات سیاسی استانداری، فرماندار شهرستان تفت، امام‌جمعه گاریزات و کهدوئیه و جمعی از مسئولان شهرستانی و محلی از تلاش‌های "احسان سعادتمند" تقدیر و "ابوالفضل دهقان طزرجانی" به‌عنوان بخشدار جدید گاریزات معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "سعید رستگاری" مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد در مراسم تکریم و معارفه بخشدار گاریزات بیان داشت: دوران مسئولیت گذراست لذا باید فرصت کوتاه خدمت را قدر دانست و باکار شبانه‌روزی برای رفع مشکلات مردم تلاش نمود.

وی ادامه داد: مسئولی در پیشگاه خداوند سربلند است که در پایان مسئولیتش کارنامه مطلوبی در خدمت به‌نظام و مردم داشته باشد.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد بیان داشت: بخش گاریزات 73 شهید ازجمله سردار "شهید ضیا زارع" و 20 جانباز و 5 آزاده را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است و از خطه‌های شهیدپرور استان یزد است.

وی افزود: این بخش دارای ظرفیت‌های فراوانی در حوزه صنایع تبدیلی، دام‌پروری، کشاورزی ازجمله پرورش گیاهان دارویی و صنایع است و مدیریت در این بخش نیاز به همت بلند و تلاش مضاعف دارد.

این مقام استانی خط قرمز دولت سیزدهم را فساد بیان کرد و افزود: مردم پای‌کار انقلاب و نظام ایستاده‌اند و در اتفاقات اخیر این موضوع به‌خوبی برای همه نمایان شد اما همین مردم بروز فساد در حوزه‌های مختلف را برنمی‌تابند لذا مدیران باید مراقبت کنند تا زمینه‌های فساد در حوزه‌های مختلف شکل نگیرد.

نگاه عدالت محور، ارتباط و تعامل با ائمه جمعه، جماعات، نخبگان و فرهیختگان و اقشار مختلف مردم، هماهنگی با مقامات بالادستی، ارتباط تنگاتنگ با مدیران استانی و حضور میدانی برای رصد مشکلات از توصیه‌های مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد به بخشدار جدید گاریزات بود.

"محمد دهشیری" فرماندار شهرستان تفت نیز در این مراسم با تقدیر از عملکرد "احسان سعادتمند" بخشدار سابق گاریزات بیان داشت: نگاه کارشناسانه سعادتمند در دوران مدیریت خود در بخش گاریزات باعث منشأ خدمات ارزنده‌ای به مردم این بخش شد.

دهشیری ادامه داد: "ابوالفضل دهقان طزرجانی" از مدیران جهادی، انقلابی، پرتلاش و پرانرژی است که انتظار می‌رود باانگیزه فراوان در دوران خدمت خود در این منطقه باعث رضایت خداوند و مردم شود.