برگزاری مراسم تکریم و معارفه رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تفت

مراسم تکریم و معارفه رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تفت با حضور فرماندار شهرستان تفت، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و جمعی از مسئولان برگزار و از خدمات و تلاش‌های "جواد فیضی" تقدیر و "امیر زین‌العابدین قمی" به‌عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"محمد دهشیری" در مراسم تکریم و معارفه رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تفت خاطرنشان کرد: دوران مسئولیت کوتاه است و تلاش مسئولان در دوران مسئولیت خود تلاش برای جلب رضایت خدا و مردم است تا خاطراتی ماندگار از دوران مسئولیت خود به‌جای گذارند.

فرماندار شهرستان تفت بیان داشت: "جواد فیضی" در دوران مسئولیت شش‌ماهه خود در کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تفت عملکرد مطلوبی بر جای گذاشت و اکنون به‌افتخار بازگشتگی نائل‌آمده است و "امیر زین‌العابدین قمی" که سابقه خوبی از خود در کمیته امداد امام خمینی (ره) بر جای گذاشته و دریکی از معاونت‌های این کمیته مشغول به کار بود عهده‌دار مسئولیت کمیته امداد امام خمینی در شهرستان تفت خواهد شد.

دهشیری افزود: توانمندسازی جامعه تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان تفت باید در سرلوحه کار این کمیته در شهرستان قرار گیرد تا افراد تحت پوشش پس از دریافت آموزش‌های لازم درراه کسب درآمد پایدار به کسب و کار و کارآفرینی روی آورد و از تحت پوشش این نهایت حمایتی خارج شود.

"محمد شجاعان" مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد در این مراسم اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی دستور تشکیل کمیته امداد امام خمینی (ره) را با توجه به دغدغه‌های خود در راستای رسیدگی به امور نیازمندان را صادر نمودند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: یکی از مأموریت‌های این کمیته پیشگیری از بعضی حوادث و آسیب‌های در جامعه است که از فقر سرچشمه می‌گیرد و کمیته امداد در تلاش است به‌مانند چتری بر روی سر نیازمندان و فقرا سایه اندازد تا از بروز این حوادث و آسیب‌ها جلوگیری کند.

وی ادامه داد: وی ادامه داد: بخشی از جامعه تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) را سالمندان تشکیل می‌دهند که بنا به دلایلی امکان تأمین نیازهای مالی خود را ندارند و بر اساس آموزه‌های دینی بر حاکمیت واجب است که حداقل‌ها را برای این دسته از جامعه تأمین نماید و کمیته امداد امام خمینی (ره) در این مسیر حرکت می‌کند.

شجاعان خاطرنشان کرد: در شهرستان تفت بیشتر طیف مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) را سالمندان تشکیل می‌دهند و نیاز به توجه و مراقبت ویژه دارند و تلاش مجموعه بر این است که عزت و اقتدار و جایگاه اجتماعی درون خانواده خود را از دست ندهد.

در پایان این مراسم از خدمات و تلاش‌های "جواد فیضی" تقدیر و وی به‌افتخار بازنشستگی نائل آمد و "امیر زین‌العابدین قمی" به‌عنوان رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تفت معرفی شد.