با حضور مسئولان استانی و شهرستانی؛

برگزاری مراسم تکریم و معارفه معاونین فرمانداری شهرستان تفت

مراسم تکریم و معارفه معاونین فرمانداری شهرستان تفت با حضور مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد، فرماندار شهرستان تفت و اعضای شورای اداری این شهرستان برگزار و از تلاش‌های "ناصر دهقانی" و "محمدکاظم خانی" تقدیر و "علی احمدیان" به‌عنوان معاون جدید برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و "حمیدرضا فلاح" به‌عنوان معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان تفت معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"سعید رستگاری" در مراسم تکریم و معارفه معاونین فرمانداری شهرستان تفت اظهار داشت: هر دو معاون انتخاب‌شده برای فرمانداری شهرستان تفت از اهالی این شهرستان بوده و با توجه به شناخت کامل از شهرستان انتظار می‌رود بازوان مناسبی برای فرماندار برای رفع مسائل و مشکلات این شهرستان باشد.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد افزود: شهرستان تفت با مشکلاتی نظیر کم‌آبی، کشاورزی‌های غیراقتصادی، پایین بودن سطح انسجام شهرستان و اختلاف منطقه‌ای، بهره‌برداری نامناسب از ذخایر شهرستان و کمبود پویایی صنعت روبرو است که این موارد باید توسط مسئولین شهرستان موردبررسی قرار گیرد و برای رفع آن برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

 وی افزود: مبنا قرار گرفتن سند توسعه ، اجرای برنامه‌های مدنظر استاندار یزد برای توسعه مناطق ، رونق مقوله گردشگری، اجرای برش شهرستانی سند تحولی یزد نوین ازجمله مواردی است که باید در دستور کار فرماندار، معاونین فرمانداری و سایر مسئولان شهرستان تفت قرار گیرد.

این مقام استانی اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری باید تلاش مسئولان و مدیران در راستای افزایش مشارکت مردم در این دو انتخابات باشد و این موضوع با کاهش دغدغه‌ها و رضایتمندی نسبی مردم با تلاش مسئولان برای کاهش و رفع مشکلات موجود محقق خواهد شد.

رستگاری تصریح نمود: پیگیری امور قرارگاه جوانی جمعیت، برگزاری کمیسیون‌های دانشجویی و کارگری و تلاش برای رفع و کاهش نارضایتی‌های آسیب‌های اجتماعی از جمله مواردی است باید در دستور کار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی جدید فرمانداری تفت قرار گیرد.

وی ادامه داد: رونق مقوله گردشگری و پیگیری طرح‌های نهضت ملی مسکن از جمله مواردی است که باید در دستور کار معاون جدید برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان تفت قرار گیرد.

رستگاری فرصت مسئولیت را کوتاه دانست و گفت: مسئولان باید از فرصت کوتاه خدمت، استفاده بهینه نموده و درراه خدا قدم برداشته و باکار شبانه‌روزی برای رفع مشکلات مردم تمام تلاش خود را به‌کارگیرند.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات استانداری یزد تلاش شبانه‌روزی را یکی از ویژگی مدیران در دولت سیزدهم دانست و افزود: باید در دوران مسئولیت به‌صورت شبانه‌روزی و با مدیریت جهادی و میدانی درصدد رفع مسائل و مشکلات مردم گام برداریم.

این مقام استانی خط قرمز دولت سیزدهم را فساد بیان کرد و افزود: مردم نسبت به فساد بسیار حساس هستند و دولت سیزدهم خط قرمز خود را فساد عنوان نموده و فساد ستیزی باید در دستور کار مسئولان باشد و تمامی امور و تصمیمات مسئولان باید در مجرای قانونی باشد.

نگاه عدالت محور به همه مناطق شهرستان، ارتباط و تعامل با ائمه جمعه، جماعات، نخبگان و فرهیختگان و اقشار مختلف مردم، هماهنگی با مقامات بالادستی به‌ویژه فرماندار، ارتباط تنگاتنگ با مدیران استانی و حضور میدانی برای رصد مشکلات از توصیه‌های مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد به معاونین جدید فرمانداری شهرستان تفت بود.

"محمد دهشیری" نیز در این مراسم با تقدیر از "ناصر دهقانی" به دلیل فعالیت چندین ساله در شهرستان تفت افزود: "ناصر دهقان"ی در طول دوران مسئولیت در شهرستان تفت بااخلاق مداری و با تعهد، تخصص و پیگیری مستمر امور اتفاقات خوبی را در سطح این شهرستان رقم زد.

 وی ادامه داد:"محمدکاظم خانی" نیز با تعهد و تدین در راستای خدمت‌رسانی جهادی قدم برداشت و امیدواریم در مسئولیت های آینده نیز بیش از پیش موفق باشد.

فرماندار شهرستان تفت به معاونین جدید این فرمانداری نیز اشاره و بیان داشت: "علی احمدیان" با توجه به سابقه و عملکرد مناسب در مسئولیت‌هایی که در شهرستان و مرکز استان بر عهده داشت برای پست معاونت برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و "حمیدرضا فلاح" با توجه به عملکرد مناسب در دوران مسئولیت در مرکز استان به‌عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری انتخاب‌شده است که امیدواریم این دو تمام تلاش خود را برای رفع مسائل و مشکلات و چالش‌های شهرستان تفت به‌کارگیرند.