برگزاری مرحله دوم قرعه‌کشی قطعات سایت نهضت ملی مسکن شهر تفت

مرحله دوم قرعه‌کشی قطعات سایت نهضت ملی مسکن در شهر تفت در جلسه شورای مسکن این شهرستان با حضور سرپرست فرمانداری و سایر اعضا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ جلسه شورای مسکن شهرستان تفت به ریاست "علی دهقان نیری"سرپرست فرمانداری و با حضور بخشداران و سایر اعضا در فرمانداری تفت برگزار شد.

بررسی تأمین زیرساخت‌های نهضت ملی مسکن در شهر تفت و بخ اولین دستور کار این نشست بود که مدیران دستگاه‌های خدمات رسان ازجمله آب، برق، گاز و مخابرات گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این راستا ارائه نمودند.

بررسی وضعیت واگذاری اراضی مسکن روستایی توسط بنیاد مسکن با حضور دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای اسلامیه به متقاضیان واجد شرایط سه فرزندی دومین دستور کار جلسه شورای مسکن شهرستان تفت بود.

پروژه آسفالت حدفاصل گلخانه‌های حسینی و اراضی 43 هکتاری نهضت ملی مسکن شهر تفت نیز در این جلسه موردبررسی قرار گرفت و هماهنگی لازم برای اجرای این پروژه صورت گرفت.

دستور کار پایانی جلسه شورای مسکن شهرستان تفت برگزاری مرحله دوم قرعه‌کشی قطعات سایت نهضت ملی مسکن در شهر تفت بود که در این مرحله شماره قطعات 73 نفر از متقاضیان که اقدام به تکمیل آورده نقدی مورد نیاز کرده بودند مشخص شد.

لازم به ذکر است در مرحله اول قرعه‌کشی قطعات سایت نهضت ملی مسکن در شهر تفت شماره قطعات 507 نفر از متقاضیان مشخص‌شده بود که در این مرحله نیز شماره قطعات 73 نفر دیگر متقاضیان در شهر تفت مشخص شد که زمان مراجعه آن ها به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تفت طی اطلاعیه ای از سوی این اداره مشخص خواهد شد.