برگزاری نشست اعضای مجمع رهروان امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان تفت

نشست اعضای مجمع رهروان امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان تفت با حضور فرماندار شهرستان تفت، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، رئیس مجمع رهروان امربه‌معروف و نهی از منکر استان یزد ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و تعدادی از اعضای مجمع رهروان امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"علی دهقان نیری" نشست اعضای مجمع رهروان امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان تفت خاطرنشان کرد: مقوله امربه‌معروف و نهی از منکر روح و جان و دو رکن اساسی حکومت اسلامی است.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: به دلیل ییلاقی بودن شهرستان تفت و حضور جمعیت شناور در این شهرستان شاهد به وجود آمدن تعارضات فرهنگی در این شهرستان هستیم.

دهقان نیری افزود: سعی شد در برگزاری مراسم‌های فرهنگی و مذهبی در شهرستان از پتانسیل نیروهای فعال در موضوع امربه‌معروف و نهی از منکر استفاده شود که این رویدادها با حضور فعال این نیروها به‌خوبی و بدون حاشیه برگزار شد.

فرماندار تفت گفت: در نظر داریم با همکاری متولیان اماکن رفاهی و گردشگری افرادی به‌عنوان فعالان فرهنگی در این اماکن شروع به فعالیت نمایند.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت افزود: باید درزمینه فرهنگ‌سازی مقوله امربه‌معروف و نهی از منکر نیز کار شود تا خود افراد در جامعه اقدام به این موضوع مهم نمایند.

در ادامه هر یک از مسئولان کمیته‌های مختلف مجمع رهروان امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان تفت به ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته و مشکلات موجود پرداختند.

در پایان نیز احکام اعضای مجمع رهروان امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان تفت توسط رئیس مجمع رهروان امربه‌معروف و نهی از منکر استان یزد  و سایر مسئولان حاضر در این نشست اهدا شد.