برگزاری نشست بررسی روند موریانه زدایی در بعضی از محلات شهر تفت

نشست بررسی روند عملکرد ادارات و دستگاه‌های ذی‌ربط در راستای موریانه زدایی در بعضی از محلات شهر تفت با حضور فرماندار شهرستان تفت، مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد، معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، نشست بررسی روند عملکرد ادارات و دستگاه‌های ذی‌ربط در راستای موریانه زدایی در بعضی از محلات شهر تفت با حضور فرماندار شهرستان تفت، مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد، معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

گزارش اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و جهاد کشاورزی شهرستان تفت از پایش صورت گرفته از منازل و باغاتی که مورد هجوم موریانه‌ها قرارگرفته‌اند دستور کار اول این جلسه بود.

برنامه‌ریزی برای سم‌پاشی منازل با حضور کارشناسان متخصص در این حوزه، تأکید بر همکاری مردم با جهاد کشاورزی و شهرداری در راستای پاک‌سازی باغات، اطلاع‌رسانی پیرامون موضوع آموزش به مردم پیرامون راه‌های مقابله با موریانه و پیگیری تخصیص منابع اعتباری در نظر گرفته‌شده برای این موضوع از دیگر دستور کارهای این نشست بود.