به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، نشست ستاد صیانت از حقوق شهروندی شهرستان تفت با حضور "علیرضا نوکار" فرماندار، "محمدجواد نعمتی"معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و اعضای این ستاد در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

"علیرضا نوکار"در این نشست با اشاره به حقوق مردم در دستگاه‌ها وادارات اظهار داشت: همان‌گونه که انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را داشته باشند، مردم هم انتظار دارند تا مدیران و دستگاه‌ها پاسخگو باشند و به مشکلات و مسائل مطرح‌شده اهمیت قائل شده و به آن در اسرع وقت رسیدگی نمایند.

فرماندار شهرستان تفت خواستار رعایت و اجرای دستورالعمل‌های مربوط به حجاب و عفاف در دستگاه‌ها وادارات شهرستان شد و از مدیران خواست بر اجرای این دستورالعمل‌ها نظارت لازم را داشته باشند.

نوکار در پایان تأکید کرد: ضروری است مدیران شهرستان در نشست آینده اقدامات ابتکاری در راستای احقاق حقوق شهروندی در مجموعه تحت مدیریت خود و نظارت بر بخش‌های خصوصی زیرمجموعه هر اداره جهت رعایت حقوق شهروندی ارائه نمایند.

در ابتدای این نشست مدیران چند دستگاه وادارات شهرستان گزارشی از عملکرد مجموعه تحت مدیریت خود در زمینه حقوق شهروندی را ارائه نمودند و نحوه اجرای مصوبات جلسات قبل موردبررسی قرار گرفت.