برگزاری نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران شهرستان تفت

نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران شهرستان تفت با حضور معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری، کارشناس اداره کل مدیریت بحران استان، بخشداران شهرستان و سایر اعضا در فرمانداری تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران شهرستان تفت با حضور "ناصر دهقانی"معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری، "هادی شهسوارد فرد"کارشناس اداره کل مدیریت بحران استان، بخشداران شهرستان و سایر اعضا با دستور کار اقدامات پیشگیرانه در راستای جلوگیری از شیوع آنفولانزای فوق حاد پرندگان و هماهنگی بین دستگاهی در راستای برگزاری مانور سرا سری زلزله در مدارس برگزار شد.

"ناصر دهقانی" معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران این شهرستان خواستار همکاری دستگاه‌های عضو این ستاد در راستای برگزاری مانور سرا سری زلزله در مدارس شهرستان شد و افزود: مانور زلزله در مدارس شهرستان تفت نیز هم‌زمان با سراسر کشور در روز سه‌شنبه هشتم آذرماه برگزار خواهد شد و نیاز است قبل از برگزاری دوره‌های آموزشی در مدارس برگزار شد.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان تفت به شروع فصل سرد سال اشاره و گفت: کلیه دستگاه‌های عضو ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران شهرستان تفت آمادگی لازم برای بارش‌های پیش رو در فصل پاییز و زمستان را داشته باشند.

دهقانی تفتی افزود: با توجه به‌احتمال شیوع آنفولانزای فوق حاد پرندگان در مرغداری‌ها و سایر مراکز پرورش طیور آگاهی بخشی لازم توسط شبکه دامپزشکی و جهاد کشاورزی به صاحبان این مراکز صورت گیرد و اقدامات پیشگیرانه در دستور کار قرار گیرد.