به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت "محمدمحامدی" بابیان اینکه هدف از برگزاری این نشست، هماهنگی بیشتر بین روابط عمومی‌های شهرستان هست گفت: بر اساس بررسی‌های انجام‌شده، خواهان برگزاری نشست روابط عمومی‌ها بودم تا با همفکری و هم‌اندیشی، فصل جدیدي در روابط عمومی‌های شهرستان را شروع كنيم و با محوریت روابط عمومی فرمانداری، بتوانيم اقدامات مناسبي به ثمر برسانيم.

فرماندار شهرستان تفت در ادامه افزود: مجموعه روابط عمومی‌های ادارات و نهاد های شهرستان، نیازمند ارتباط تنگاتنگ با روابط عمومی فرمانداری هستند، و در این راستا، لازم است ارسال گزارش‌ها از سوی روابط عموهاي شهرستان به شكل مناسب و متناوب صورت گیرد و اطلاع‌رسانی‌ها نیز  به‌موقع و شفاف باشد .

وی افزود: روابط عمومی‌ها باید گزارش کار خود را به‌موقع انعکاس دهند تا مردم در جریان اتفاقات و فعالیت‌های آن سازمان یا اداره قرار گیرند.

برگزاری نشست‌ خبری مدیران ادارات درخواست ديگر محامدی از مسئولان روابط عمومی بود، وي در این رابطه اظهار اميدواري كرد با برنامه‌ریزی مناسب و هماهنگی و مطالبه گری ، مدیران اقدام به برگزاري نشست خبری نمایند و پاسخگوی افکار عمومی باشند.

بالاترین مقام اجرایی در شهرستان تفت خواستار فضاسازی مناسب ادارات در مراسم مذهبی و ملی شد و تأکید کرد: امیداست روابط عمومی ادارات با بهره‌گیری از نظرات همکاران در مناسب‌سازی فضای داخلی و بیرونی ادارات اقدامات لازم  را به عمل آورد.