برگزاری نشست کارگروه توسعه بخش گاریزات-کهدوئیه

در نشست کارگروه توسعه بخش گاریزات-کهدوئیه؛ مسائل و مشکلات روستاهای گاریز سفلی و گاریز علیا با حضور فرماندار شهرستان تفت، امام‌جمعه بخش گاریزات-کهدوئیه، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار گاریزات و جمعی از مسئولان ادارات و دستگاه‌های شهرستان تفت موردبررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "محمد دهشیری" در نشست کارگروه توسعه بخش گاریزات-کهدوئیه که در محل مسجد روستای گاریز سفلی برگزار شد بیان داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته روزهای دوشنبه هر هفته با همراهی جمعی از مسئولان ادارات و دستگاه‌های شهرستان با حضور در مناطق روستایی به بررسی مسائل و مشکلات این مناطق در راستای توسعه متوازن شهرستان تفت خواهیم پرداخت.

فرماندار شهرستان تفت ادامه داد: سعی خواهد شد با برگزاری دوباره نشست در همان روستا در یک بازه زمانی مشخص پیشرفت اجرای مصوبات را مورد ارزیابی قرار گیرد.

دهشیری افزود: در تلاشیم با برقراری ارتباط مستمر بین مردم و خادمان مردم در دولت در راستای تحقق شعار خدمت صادقانه تلاش کنیم.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت تصریح نمود: اعتقادداریم با افزایش همدلی بین مردم و مسئولان بسیاری از مشکلات موجود در مناطق مختلف شهرستان تفت قابل‌رفع است.

فرماندار تفت گفت: تلاش همه مسئولان شهرستان تفت کاری جهادی و انقلابی است تا باوجود محدودیت در امکانات و هم‌چنین کمبود منابع اعتباری خدماتی در تراز دولت انقلابی سیزدهم به مردم شریف شهرستان تفت ارائه شود.

در ابتدای این نشست امام‌جمعه بخش گاریزات-کهدوئیه، دهیار، اعضای شورای اسلامی روستاهای گاریز سفلی و گاریز علیا به بیان مشکلات این دو روستا پرداختند و پیگیری مسئولان برای رفع آن را خواستار شدند.

تخصیص اعتبار برای لایروبی قنوات، تأمین روشنایی بلوار ورودی و همکاری دهیاری با توزیع برق برای روشنایی معابر، همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در آسفالت معابر این دو روستا، تخصیص اعتبار برای مرمت قلعه تاریخی گاریز، فعال شدن هیئت‌های ورزشی در بخش گاریزات-کهدوئیه و تربیت مربی ورزش برای آموزش ازجمله مصوبات این نشست دوساعته بود.