برگزاری یادواره سرداران و ۷۳ شهید بخش گاریزات شهرستان تفت

یادواره سرداران و 73 شهید بخش گاریزات شهرستان تفت با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، فرماندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، بخشدار گاریزات و اقشار مختلف مردم و با سخنرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در حسینیه حضرت سیدالشهدا (ع) شهر بخ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ یادواره سرداران و 73 شهید بخش گاریزات شهرستان تفت با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، فرماندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، بخشدار گاریزات و اقشار مختلف مردم و با سخنرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در حسینیه حضرت سیدالشهدا (ع) شهر بخ برگزار شد.

"علی‌اکبر عزیزی" در این مراسم خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم‌های شهدا در نقاط مختلف کشور و استان به دلیل نیاز مردم به شهدا است و متوسل شدن به شهدا؛ گره‌گشای بسیاری از مشکلات است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد افزود: به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و برگزاری یادواره‌های شهدا توفیق بزرگی است.

عزیزی به مقام‌های عالیه شهدا در پیشگاه خداوند اشاره و بیان داشت: مقام سعادت و رستگاری، ایثار، جهاد درراه خدا، مشتری خداوند شدن و بالاترین نیکوها ؛ بخشی از مقام‌های عالی شهدا در درگاه پروردگار است.

معاون استاندار یزد به حوادث ایام اخیر در کشور اشاره و گفت: در پشت تمامی اتفاقات اخیر در کشور و حضور عده‌ای قلیل از مردم در خیابان؛ دشمن و سرویس‌های اطلاعاتی دشمن قرار دارد.

این مقام مسئول افزود: دشمن به دنبال سوریه سازی در ایران و دمشق سازی در تهران است و پس از شکست داعش با تلاش‌های سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی اکنون با این شیوه در حال برنامه‌ریزی برای نفوذ در کشور است.

عزیزی تصریح نمود: دشمن 43 سال است از این کشور کینه بر دل دارد و یکی از راه‌های نفوذ در کشور را از بین بردن وحدت بین مردم می‌داند و در صورت نفوذ و حضور دشمن در کشور به صغیر و کبیر رحم نخواهد کرد و جنایات داعش در کشور عراق و سوریه نمونه‌ای از آن است.

وی به رشادت‌های سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره و عنوان نمود: درحالی‌که دشمن در سوریه و در عراق حضور داشت و در پشت دروازه‌های بغداد بود و در 30 کیلومتری مرز ایران حضور یافته بود سردار رشید اسلام سپهد شهید حاج قاسم سلیمانی به‌فرمان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در منطقه حضور یافت و مانع از اهداف شوم دشمنان شد.

عزیزی بیان داشت: مشکلات در کشور وجود دارد اما کدام کشور در جهان وجود دارد که از سال 58 با تحریم روبرو باشد و این‌گونه مقاومت کند به‌طوری‌که بسیاری از سردمداران و نخبگان کشورهای غربی اعلام کرده‌اند اگر این تحریم‌ها یک سال کشور ما را فرامی‌گرفت در سال اول فروپاشیده بودیم.

معاون استانداری یزد ادامه داد: این انقلاب به همت مردم و بابرکت رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) علی‌رغم تحریم‌های شدید و تهدیدهای روزافزون 43 سال سرپا ایستاده و به درخت تناور و محکمی تبدیل‌شده است.

عزیزی به تحریک‌های صورت گرفته از فضای مجازی به‌عنوان یکی از دلایل حضور دانش آموزان و دانشجویان در اغتشاشات اخیر اشاره و گفت: تحریک‌های صورت گرفته از فضای مجازی که متأسفانه در ایام کرونا؛ دسترسی دانش آموزان و دانشجویان به آن بیشتر شده و تحریک عده‌ای قلیلی از معلمان و اساتید باعث حضور این افراد در خیابان شد که پس از دستگیری همه از این عمل خود پشیمان بودند.

روایت خاطره‌هایی از شهدای هشت‌ساله دفاع مقدس از دیگر محورهای سخنرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در یادواره سرداران و ۷۳ شهید بخش گاریزات شهرستان تفت بود.