در شورای آموزش و پرورش شهرستان تفت؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "حجت‌الاسلام علی‌محمد گل وردی" امام‌جمعه شهر تفت در این جلسه با تقدیر از کسب رتبه برتر کشوری توسط گروه تواشیح کوثر تفت بیان داشت: افتخار جهان اسلام است که عده‌ای نوجوان از یک شهرستان رتبه کشوری درزمینه قرآنی کسب نموده‌اند.

امام‌جمعه تفت خدمت گذاری به این جوانان را افتخار دانست و افزود: این جوانان افتخار این شهرستان هستند و خدمت گذاری به مردمی که این جوانان افتخارآفرین متعلق به آن هستند برای من مایه مباهات و خرسندی است.

حجت‌الاسلام گلوردی خاطرنشان کرد: تفت زمینه خوبی برای رشد و توسعه در مسائل فرهنگی و قرآنی دارد و امیدواریم با همراهی مسئولان شهرستان شاهد رشد و تعالی این شهرستان و افتخارآفرینی جوانان تفتی در مسابقات قرآنی و فرهنگی باشیم.

"علیرضا نوکار" فرماندار تفت نیز در این جلسه با تقدیر از گروه تواشیح کوثر گفت: خوشبختانه با تلاش دانش آموزان، مربیان و مجموعه مدیریتی آموزش‌وپرورش شهرستان شاهد افتخارآفرینی دانش آموزان تفتی در مسابقات کشوری تواشیح بودیم.

فرماندار شهرستان تفت پیرامون اجرای طرح ریشه‌کنی بی‌سوادی طرح روستا به روستا تصریح نمود: یک‌سوم روستاهای استان در شهرستان تفت قرار دارد و امیدواریم با شناسایی بی‌سوادان مناطق روستایی و با همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان زمینه ریشه‌کنی بی‌سوادی در مناطق روستایی شهرستان فراهم شود.

نوکار پیرامون توسعه پژوهش سراهای دانش‌آموزشی گفت: در سال آینده با تشکیل جلساتی زمینه را برای تکمیل پژوهش سرای دانش‌آموزی و توسعه آن در دستور کار قرار خواهیم داد.