به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی؛

تجلیل سرپرست فرمانداری تفت از کارمند آزاده سرافراز فرمانداری"محمد حسین طهماسبی"

سرپرست  فرمانداری تفت با همراهی بخشداران نیر و گاریزات و جمعی از کارشناسان فرمانداری با حضور در محل کار آزاده سرافراز "محمد حسین طهماسبی" در فرمانداری تفت  ضمن تبریک سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی از خدمات وی در فرمانداری تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"علی دهقان نیری"سرپرست  فرمانداری تفت با همراهی بخشداران نیر و گاریزات و جمعی از کارشناسان فرمانداری با حضور در محل کار آزاده سرافراز "محمد حسین طهماسبی" در فرمانداری تفت  ضمن تبریک سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی از خدمات وی در فرمانداری تقدیر کرد.

"علی دهقان نیری" در این دیدار با تجلیل از مقام رفیع آزادگان دلاور و سرافراز ایران عزیز اسلامی گفت: آزادگان دلاور يوسف تباراني هستند كه در سايه عزتمندي و استقامت مثال‌زدنی خويش از تلخي اسارت، زلالي و شيريني آزادي را به ارمغان آوردند و در پرتو روحيه قوي و ايمان راسخشان، از خود نامي بلندآوازه در تاريخ ايثار و شهادت به يادگار گذاشتند.

 سرپرست فرمانداری شهرستان تفت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را ضرورت جامعه اسلامی برشمرد و گفت: تجلیل از مقام آزادگان دلاور و سرافراز، ترویج‌دهنده فرهنگ ایثار و شهادت است و وظیفه‌ای است که همگان باید به آن اهتمام داشته باشند.

 دهقان نیری در این دیدار صمیمانه با اهداء لوح تقدیر از خدمات کارمند دولت و آزاده سرافراز "محمد حسین طهماسبی" قدردانی کرد.