فرماندار شهرستان تفت:

تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات یک وظیفه همگانی است

فرماندار شهرستان تفت در دوره آموزشی اعضای شعب و بازرسین انتخابات در شهرستان تفت گفت: تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات یک وظیفه همگانی است و برای حضور حداکثری مردم در انتخابات هر فرد با هرگونه ظرفیت و توانایی که دارد شهروندان را به تأثیرگذاری و مشارکت در سرنوشت خودشان ترغیب کند.

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات تفت، دوره آموزشی اعضای شعب و بازرسین انتخابات در شهرستان تفت با حضور رئیس هیئت اجرایی انتخابات، رئیس ستاد انتخابات و رئیس هیئت بازرسی انتخابات در محل فرمانداری تفت برگزار شد و دبیر ستاد انتخابات شهرستان تفت توضیحاتی پیرامون روند برگزاری انتخابات را ارائه داد.

"علی دهقان نیری" در این نشست بیان داشت: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری از ابعاد مختلفی دارای حساسیت است به‌گونه‌ای که برخلاف انتخابات گذشته رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) از سال گذشته در اکثر سخنرانی‌های خود به حساسیت و اهمیت این دوره از انتخابات اشاره‌کرده‌اند.

فرماندار شهرستان تفت تصریح نمود: تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات یک وظیفه همگانی است و برای حضور حداکثری مردم در انتخابات هر فرد با هرگونه ظرفیت و توانایی که دارد شهروندان را به تأثیرگذاری و مشارکت در سرنوشت خودشان ترغیب کند.

وی با اشاره به اهمیت حضور و مشارکت عموم در انتخابات بیان کرد: دشمن همواره تمام تلاش خود را به کار بسته تا انتخابات را کم‌رنگ کند، درحالی‌که این رویداد بزرگ ملی در تقویت نظام اسلامی بسیار اثرگذار خواهد بود و بنابراین مشارکت مردم مهم‌ترین اصل در برگزاری انتخابات است.

دهقان نیری افزود: چشم دوستان و دشمنان ملت ایران به برگزاری انتخابات و میزان حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی است، به‌طوری‌که دشمنان قسم‌خورده کشور همه نقشه و راهبردهای خود در ارتباط با ایران را به میزان مشارکت مردمی در انتخابات گره‌زده‌اند.

فرماندار تفت گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری همه‌کسانی که مخاطب داشته و تریبون در اختیاردارند، باید نسبت به دعوت مردم در مشارکت و حضور در انتخابات اقدام کنند، لذا ان‌شاءالله در عمل به این مسئله اهتمام جدی داشته باشیم.

در این دوره آموزشی مشترک، نحوه چیدمان اعضاء و تجهیزات مربوط به شعب اخذ رأی، نحوه باز و بسته نمودن پلمپ صندوق‌های شعب اخذ رأی ستاد انتخابات بخش تشریح داده شد.