فرماندار شهرستان تفت:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" با تقدیر از خدمات و تلاشهاي مدیر و کارکنان كتابخانه هاي عمومي شهرستان تفت در رابطه با ضرورت ترويج امر كتاب و كتابخواني در جامعه اظهار داشت: شهرستان تفت طي سالهای گذشته در بحث انجمن كتابخانه هاي عمومي دارای رتبه برتر بوده است كه اين موضوع نشان از موفقيت شهرستان در اين حوزه فرهنگي و مهم است.

فرماندار شهرستان تفت با اشاره به دستیابی به شاخص های کتابخوانی مطلوب طی چند سال اخیر در این شهرستان گفت: وجود چنین جلساتی به منظور هم اندیشی در این رابطه بسیار مفید و مثمر ثمر خواهد بودو ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی هدفی است که تنها با تعامل و مشارکت تمامی ارگان ها دست یافتنی است.

نوکار در این جلسه خواستار مشارکت شهرداری های شهرستان در تهیه کتب آموزشی درسی برای کتابخانه های عمومی شهرستان شد و اظهار داشت: با بهره مند شدن کتابخانه های عمومی شهرستان از کتب آموزشی کمک درسی راندمان آموزشی شهرستان افزایش خواهد یافت و تعدادی زیادی از دانش آموزان امکان بهره برداری از مطالب آموزشی را به دست خواهند آورد.

در ابتدای این جلسه "هادی قاسمی" رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تفت با ارائه گزارشی از عملکرد کتابخانه ها و اعلام برنامه های دهه فجر پرداخت و از اعضای انجمن خواست در جهت ارتقاء فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جلسات این کارگروه حضوری فعال و چشمگیر داشته باشند.

در ادامه اعضا در رابطه با مطالب بیان شده به بحث و تبادل نظر پرداختند و مصوباتی در زمینه تخصیص اعتبار به منظور خرید کتاب کمک درسی برای کتابخانه های عمومی توسط شهرداری ها، برگزاری نشستهای تخصصی کتابخوان ویژه روحانیت ، پایوران و سربازان ناحیه مقاومت بسیج و پیگیری به منظور راه اندازی کتابخانه سیار به تصویب رسید.