به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت ، "محمد محامدی " با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: گزارش عملکرد و دستاوردهای دولت بصورت شفاف و گویا به مردم اطلاع‌رسانی شود.

وی با تاکید بر تبیین اندیشه‌های شهیدان رجایی و باهنر افزود: باید خدمات این دو عزیز به نظام مقدس جمهوری اسلامی اطلاع‌رسانی شود  و ساده زیستی و خدمتگزاری آنان به مردم الگوی مسئولان دولتی باشد.
فرماندارشهرستان تفت هفته دولت را فرصت مناسبی برای ارزیابی مسئولان دولتی توسط مردم ذکر و خاطرنشان کرد: گزارش عملکرد و دستاوردهای دولت بصورت شفاف و گویا به مردم اطلاع‌رسانی شود.

محامدی بر حضور و مشارکت مردم در برنامه‌های هفته دولت تاکید نمود و تصریح کرد: با برگزاری باشکوه برنامه‌های هفته دولت و انعکاس مطلوب خدمات دولت تدبیر و امید به مردم در تقویت نشاط و امید جامعه تلاش شود.

نماینده دولت تدبیروامید درشهرستان  خواستار برنامه‌ریزی صحیح دستگاه‌های اجرایی شهرستان در اجرای برنامه‌های بزرگداشت هفته دولت و برگزاری نمایشگاهی از دستاوردهای دولت شد و گفت: کلیه دستگاه‌ها، لیست پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی و برنامه‌های ویژه این دهه را به دبیرخانه این ستاد ارسال نمایند.