سرپرست فرمانداری تفت:

تعامل با کارفرمایان و جامعه کارگری در راستای تحقق شعار سال

سرپرست فرمانداری تفت در دیدار با رئیس و کارکنان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان گفت: تعامل سازنده با جامعه کارگری و کارفرمایان منجر به رونق تولید و توسعه اقتصادی خواهد شد و شعار سال در شهرستان تفت را محقق خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، رئیس و کارکنان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تفت با حضور در فرمانداری این شهرستان با سرپرست فرمانداری دیدار و گزارشی از برنامه‌های این اداره در سال 1402 را ارائه نمودند.

"علی دهقان نیری" در این دیدار با اشاره به چالش کمبود نیرو در ادارات شهرستان تفت خاطرنشان کرد: باید با برنامه‌ریزی مناسب از پتانسیل نیروهای موجود در ادارات شهرستان تفت به بهترین نحو استفاده نمود تا شعار خدمت صادقانه و جهادی به مردم که شعار دولت سیزدهم است محقق گردد.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت به مقوله تعاون اشاره و افزود: تعاون هم‌ریشه در قرآن کریم دارد و هم در فرهنگ ایرانی پذیرفته‌شده است و برنامه‌ریزی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تقویت و توسعه تعاونی‌ها در شهرستان تفت باشد.

برنامه‌ریزی برای ایجاد اشتغال پایدار دیگر توصیه سرپرست فرمانداری تفت به رئیس و کارکنان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تفت بود که وی دراین‌باره گفت: برنامه‌ریزی‌ها در کارگروه اشتغال شهرستان تفت باید در راستای ایجاد اشغال پایدار و رونق مشاغل خانگی در راستای توانمندی سازی خانواده‌ها باشد.

دهقان نیری خواستار کیفی سازی گشت‌های مشترک بازرسی از واحدهای تولیدی شد و افزود: بازدید مشترک ادارات و دستگاه‌های ذی‌ربط از واحدهای صنعتی و تولیدی باید منجر به ایجاد ثبات شغلی در واحدهای اقتصادی گردد و ممنوعیت به‌کارگیری اتباع بیگانه فاقد مجوز نیز در این گشت‌ها مورد تأکید قرار گیرد.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت عنوان کرد: تعامل سازنده با جامعه کارگری و کارفرمایان تحقق شعار سال را منجر خواهد شد و رونق تولید و توسعه اقتصادی در این شهرستان را در پی خواهد داشت.

در ابتدای این نشست "اصغر دشت آبادی" رئیس و کارکنان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تفت گزارشی از برنامه‌ها و هم‌چنین مسائل و مشکلات این اداره را ارائه دادند.