با حضور فرماندار تفت؛

تقدیر از آتش‌نشان فداکار تفتی

در مراسمی با حضور فرماندار تفت، شهردار و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر تفت از میثم دهقانی تفتی آتش‌نشان فداکار تفتی که با حضور خود در مناطق ییلاقی شهرستان تفت، تعدادی از حیوانات گیر افتاده در یک استخر ذخیره آب را نجات داد، تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، در مراسمی با حضور "محمد دهشیری"فرماندار تفت، "وحید شاهدی" شهردار و "ناصر دهقانی"، "حجت اخوان"تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر تفت از میثم دهقانی تفتی آتش‌نشان فداکار تفتی که با حضور خود در مناطق ییلاقی شهرستان تفت، تعدادی از حیوانات گیر افتاده در یک استخر ذخیره آب را نجات داد، تقدیر شد.

در این مراسم از دو تن از شهروندان نیز که موضوع گیر افتادن تعدادی از حیوانات در استخر ذخیره آب را به آتش‌نشانی تفت اطلاع داده و با آتش‌نشان تفتی در راستای نجات این حیوانات همکاری کرده بودند نیز تقدیر شد.

"میثم دهقانی تفتی" آتش‌نشان فداکار تفتی در هفته گذشته در شب وهوای سرد و یخبندان زمستانی بعد از اتمام نوبت‌کاری خود در آتش‌نشانی تفت با حضور دریکی از مناطق ییلاقی شهرستان و طی یک عملیات چندساعته، تعدادی از حیوانات گیر افتاده در یک استخر ذخیره آب را نجات داد.