همزمان با 22 اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و روز بزرگداشت شهدا؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، همزمان با 22 اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید به فرمان امام خمینی (ره) و روز بزرگداشت شهدا با حضور"کمال دهقانی فیروز آبادی" نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، "احمد ابراهیمی" مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، "محمد محامدی" فرماندار شهرستان تفت و "مهدی زارعی" دادستان عمومی و انقلاب شهرستان از کارکنان اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تقدیر شد.

در ابتدای این نشست،" کمال دهقانی فیروز آبادی" گفت: حرکت رو به جلوی انقلاب شکوهمند اسلامی و پیشرفت ها و دستاوردهای آن در عرصه های مختلف مرهون خون های پاک و مطهر شهدای گرانقدر است؛ شهدایی که با خون خویش عزت و آزادی و استقلال را به ما هدیه کردند.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: از کارکنان زحمتکش اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تفت به خاطر زحمات و تلاش های موثرشان در بهبود شرایط خانواده های شهدا و جانبازان و ایثار گران این شهرستان تقدیر و تشکر می نمایم.

"محمد محامدی" نیز در این نشست گفت: خانواده شهدا ولی نعمت های ما هستند و همواره باید خدمت و دیدار با آنها را مهمترین اولویت کاری خود قرار دهیم.

فرماندار شهرستان تفت خاطر نشان کرد: خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران از بالاترین خدمات است و نزد خداوند متعال قرب و ارزش بسیار بالایی دارد. خانواده هایی که با وجودسختی ها و مشکلات ، با صبر و بردباری چراغ معرفت و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را روشن و جاودانه نمودند.

محامدی در ادامه با تقدیر از فعالیت اداره بنیادشهید و امور ایثارگران شهرستان تفت افزود: خدمت‌رسانی مطلوب به خانواده شهدا و ایثارگران در اولویت کاری بنیادشهید است و فلسفه وجودی بنیاد شهید و امور ایثارگران ارائه خدمات مطلوب به خانواده معظم شهدا و ایثارگران است و کارکنان این اداره در شهرستان وظایف خود را به خوبی انجام داده و رضایت خانواده های شهدا و ایثارگران شهرستان را جلب نموده اند.

"احمد ابراهیمی" مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان یزد نیز در این نشست گزارشی از اقدامات انجام شده در استان و شهرستان تفت را ارائه نمود.

در ادامه این نشست با اهدای لوح تقدیر از زحمات و تلاش های کارمندان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تفت تقدیر شد.