در راستای همکاری برای تامین آب شرب و بهداشت مردم؛

تقدیر فرماندار تفت از تعدادی بهره‌برداران چاه های آب کشاورزی

فرماندار شهرستان تفت با همراهی معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری از تعدادی بهره‌برداران چاه های آب کشاورزی که در مواقع نیاز با آب و فاضلاب شهرستان در راستای تأمین آب شرب و بهداشت مردم شهر تفت همکاری کرده‌اند با اهدای لوح، تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "محمد دهشیری"فرماندار با همراهی "ناصر دهقانی تفتی"معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری از تعدادی بهره‌برداران چاه های آب کشاورزی که در مواقع نیاز با آب و فاضلاب شهرستان در راستای تأمین آب شرب و بهداشت مردم تفت همکاری کرده‌اند با اهدای لوح، تقدیر کرد.

فرماندار شهرستان تفت که در منازل این بهره‌برداران چاه آب کشاورزی حضور یافته بود ضمن تقدیر از همکاری آن‌ها با آب و فاضلاب شهرستان گفت: با توجه به کاهش نزولات جوی و خشک‌سالی‌های اخیر آب دهی چاه‌های در اختیار آب و فاضلاب شهرستان کاهش‌یافته و در مواقعی در تأمین آب شرب و بهداشت مردم با مشکل روبرو می‌شویم.

محمد دهشیری افزود: یکی از راهکارهای تأمین آب شرب و بهداشت مردم استفاده از آب چاه‌های آب کشاورزی است که در این زمینه همکاری بهره‌برداران چاه‌های آب کشاورزی برای در اختیار قرار دادن آب به امور آب و فاضلاب برای انتقال آب به مخازن موجود در شهر تفت و توزیع در خط انتقال آب شهری قابل‌تقدیر است.

فرماندار تفت تصریح نمود: امیدواریم در ایام تابستان پیش رو باصرفه جویی مردم در مصرف آب و ادامه همکاری بهره‌برداران چاه آب کشاورزی و تدابیر شرکت آب و فاضلاب شهرستان تنش آبی در شهر تفت به کمترین میزان ممکن برسد.

فرماندار شهرستان تفت در ادامه با اهدای لوح از همکاری صمیمانه "محمد کلانتر منش"، "شمس‌الدین فرخ لقا" و "سید رضا فلاح" در این زمینه تقدیر کرد و از دیدار با سایر بهره‌برداران چاه‌های آب کشاورزی در شهر تفت به‌منظور تقدیر از همکاری صمیمانه آن‌ها با امور آب و فاضلاب شهرستان در چند روز آینده خبر داد.