به مناسبت روز کارمند؛

تقدیر فرماندار شهرستان تفت از کارمندان مجموعه فرمانداری و بخشداری های این شهرستان

"محمد دهشیری"فرماندار شهرستان تفت به مناسبت روز کارمند از کارمندان مجموعه فرمانداری و بخشدارهای این شهرستان با اهدای لوح، تقدیر کرد.

به گزارش دبیرخانه ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان تفت؛ "محمد دهشیری" در مراسم تقدیر از کارمندان مجموعه فرمانداری و بخشداری های این شهرستان با تبریک روز کارمند خاطر نشان کرد: همه ما کارمندان مجموعه دولت در مسیری قرار داریم که با تعهد شرعی و قانونی در راستای رفع مشکلات مردم گام برداریم.

فرماندار شهرستان تفت تصریح نمود: نتیجه واقعی خدمت به مردم در دوران کارمندی رضایت قلبی هر فرد از تلاش خود برای خدمت به مردم و در نهایت رضایت خداوند است.

فرماندار تفت بیان داشت: کارمندان مجموعه وزارت کشور در شهرستان تفت با توجه به اهداف و برنامه های دولت سیزدهم در حال تلاش برای تحقق وعده های این دولت و خدمت رسانی صادقانه به مردم هستند.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت تصریح نمود: در چند ماه گذشته و به ویژه اجرای طرح بزرگ اقتصادی مردمی سازی یارانه ها، در ماجرای جاری شدن سیل سهمگین در نقاط شهری و روستایی شهرستان و برگزاری مراسم های عزاداری دهه اول محرم تلاش کارمندان مجموعه وزارت کشور مشهود بود و با همکاری سایر مسئولین و کارمندان سایر ادارات و دستگاه ها اقدامات خوبی در سطح شهرستان رخ داد.

در پایان "محمد دهشیری" فرماندار شهرستان تفت با اهدای لوح از تلاش‌های کارمندان فرمانداری و بخشداری‌های تابعه این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.