فرماندار شهرستان تفت:

تلاش دهیاران در راستای جلب رضایت عمومی مردم باشد

فرماندار شهرستان تفت در جمع دهیاران بخش مرکزی این شهرستان گفت: با توجه به در پیش رو بودن انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری برای تحقق مشارکت حداکثری تلاش دهیاران در راستای جلب رضایت عمومی مردم باشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"محمد دهشیری" در جمع دهیاران بخش مرکزی شهرستان تفت از تلاش دهیاران در راستای برگزاری مراسم‌ها و جشن‌های دهه امامت و ولایت تقدیر کرد و افزود: با همکاری دهیاران و هم‌چنین دستگاه‌ها وادارات دولتی با گروه‌های مردمی جشن‌ها و مراسم‌های دهه امامت و ولایت باشکوه در نقاط شهری و روستایی شهرستان تفت برگزار شد.

فرماندار شهرستان تفت به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه سال جاری اشاره و افزود: تلاش دهیاران در مناطق روستایی باید جلب رضایت عمومی مردم باشد تا شاهد افزایش مشارکت مردم در این دوره از انتخابات باشیم که این موضوع مورد تأکید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) قرار دارد و در سخنرانی خود در سال جاری به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات اشاره نموده‌اند.

دهشیری به در پیش رو بودن مراسم‌های عزاداری ماه‌های محرم و صفر اشاره و بیان داشت: با توجه به‌قرار گرفتن مراسم‌های دهه اول ماه محرم در فصل گرم سال و حضور جمعیت از نقاط مختلف کشور در شهرستان تفت با توجه به زبانزد بودن برگزاری مراسم‌های عزاداری در شهرستان تفت باید تدابیر لازم برای خدمت‌رسانی شایسته به این جمعیت صورت گیرد.

وی افزود: یکی از چالش‌های جدی شهرستان تفت موضوع کم‌آبی به دلیل خشک‌سالی‌های چندساله است که برای عبور از این بحران نیاز به همکاری دهیاران با دستگاه‌های ذی‌ربط است و برای تأمین آب موردنیاز جمعیت حاضر در مراسم‌های عزاداری ماه محرم و صفر از هم‌اکنون پیش‌بینی لازم صورت گیرد.

فرماندار تفت به حضور دهیاران در مناطق روستایی اشاره و افزود: انتظار می‌رود دهیاران با حضور در مناطق روستایی تحت مدیریت خود در دسترس مردم باشند و از نزدیک به بررسی مسائل و مشکلات موجود در مناطق روستایی خود بپردازند.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت به در پیش رو بودن ایام هفته دولت اشاره کرد و افزود: در راستای جلب رضایتمندی حداکثری مردم تلاش شود که پروژه‌های عمرانی با پیشرفت فیزیکی مناسب آماده بهره‌برداری در این هفته شود و گزارشی از عملکرد دولت سیزدهم در مناطق روستایی به مردم ارائه شود.

لازم به ذکر است در این نشست روسای اداره‌های منابع طبیعی و آبخیزداری و کمیته امداد امام خمینی (ره)، نماینده بنیاد برکت در استان یزد و مدیرعامل شرکت تعاونی اتحادیه تعاونی دهیاری‌های استان یزد به بیان مسائل مشترک با دهیاران پرداختند.

در پایان این مراسم به مناسبت روز دهیاری‌ها و شهرداری‌ها با اهدای لوح یادبود از تلاش‌های دهیاران بخش مرکزی تفت تقدیر شد.