فرماندار شهرستان تفت خواستار شد:

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" در دیدار با روحانیون و واعظان این شهرستان خاطرنشان کرد: نقش روحانیون در پیشبرد اهداف انقلاب وپیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی چشمگیر بوده  و روحانیون همواره در فراز و نشیب‌های انقلاب، نقشی هدایت‌گر و مؤثری را بر عهده داشته‌اند.

فرماندار شهرستان تفت خواستار همکاری روحانیون در روشن گری و دعوت مردم به حضور در صحنه انتخابات شد و بیان داشت:در آستانه رویداد مهم و تأثیرگذار سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا  قرار داریم که دشمنان تمام سعی و تلاش خود را برای کم‌رنگ کردن حضور مردم در این رویداد به کار بسته‌اند.

"علیرضا نوکار" افزود: همه ارکان نظام بر وجود مشکلات اقتصادی بر کشور واقف بوده و در حال تلاش برای رفع این مشکلات هستند و امیدواریم با حضور مردم درصحنه انتخابات، آثار تحریم‌های ظالمانه اقتصادی علیه کشور کمرنگ شود.

بالاترین مقام اجرایی شهرستان تفت بیان داشت: امیدواریم روحانیون با کلام نافذ و مقبولیت و پایگاه اجتماعی مناسب نزد مردم نسبت به آگاه‌سازی مردم در این مقطع حساس به‌منظور حضور حداکثری مردم در انتخابات گام بردارند.

نوکار گفت: تمام تلاش مجریان انتخابات در شهرستان تفت برگزاری انتخاباتی باشکوه و اجرا و رعایت دقیق قانون و پاسداری وامانت داری از رأی مردم است.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات در پایان تاکید نمود: امیدواریم با حضور مردم ؛ انتخاباتی در تراز جمهوری اسلامی در روز 28 خرداد را شاهد باشیم و برگ زرین دیگر به صفحات درخشان انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران افزوده شود و نقشه شوم دشمنان و منافقین نقش بر آب شود.