فرماندار شهرستان تفت:

تلاش همه تفتی تباران برای پیشرفت و توسعه این شهرستان

"محمد دهشیری" در جلسه با تعدادی از اعضای انجمن زرتشتیان شهرستان تفت گفت:همه گروه ها ، اقشار و ساکنین شهرستان تفت باید در کنار هم و برای توسعه و پیشرفت این شهرستان تلاش کنیم.

به گزارش دبیرخانه ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان تفت؛" محمد دهشیری" در نشستی با تعدادی از اعضای انجمن زرتشتیان این شهرستان به بررسی مسائل و مشکلات اقلیت های مذهبی در این شهرستان پرداخت.

فرماندار شهرستان تفت در این نشست بیان داشت:احترام به ادیان الهی شناسنامه‌دار رسمی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دستور کار مسئولان است و حتی برای پیگیری مشکلات این دسته از هم‌میهنان نمایندگانی از آن‌ها در مجلس شورای اسلامی نیز حضور دارند.

دهشیری خاطرنشان کرد:هم‌زیستی مسالمت‌آمیز مسلمانان و زرتشتیان در شهرستان تفت از قدیم زبان زد بوده و بارها شاهد بودیم در مراسم های عزاداری امام حسین(ع) زرتشتیان در کنار عزاداران امام حسین (ع)حضور داشته اند.

فرماندار تفت گفت: همه تلاش مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای فراهم نمودن آرامش و امنیت برای همه مردم از هر دین و مذهبی است .

مقام عالی دولت در شهرستان تفت گفت:در تامین امنیت و نظم مراسم های اقلیت های مذهبی در تفت در کنار عوامل برگزاری خواهیم بود و فراهم ساختن شرایط برگزاری جز وظایف قانونی مسئولان است.

دهشیری عنوان نمود: به عنوان خادم در کنار همه مردم ساکن در شهرستان هستم تا با خدمت صادقانه بخشی از مشکلات موجود در شهرستان را رفع نماییم و در این راه از نظرات همه استفاده خواهیم کرد.

این مقام مسئول به خسارات وارده سیلاب به بعضی از نقاط شهر تفت اشاره و تصریح نمود: چند روز قبل از وقوع این حادثه همه تلاش ها برای ایمن سازی مناطق مختلف شهرستان در دستور کار قرار گرفت و در برخی از محلات و روستاهای زرتشتی نشین شهرستان نیز اقدامات ایمن سازی اجرایی شد.