فرماندار شهرستان تفت:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان با حضور فرماندار، ائمه جمعه و مدیران شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان تفت برگزار شد.

"محمد محامدی" در این جلسه با تقدیر از فعالیت مدیران در سال 97 گفت: امسال باوجود مشکلات اقتصادی فراوان سعی شد با همکاری مدیران و با اولویت‌بندی پروژه‌ها، اقداماتی در سطح شهرستان صورت گیرد و امید است با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در دولت برای سال 1398، آینده روشن‌تری پیش روی شهرستان تفت باشد و شاهد رشد و توسعه این شهرستان در حوزه‌های مختلف باشیم.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: شهرستان آماده پذیرایی از مسافران و مهمانان نوروزی است و انتظار داریم مدیران دستگاه‌های مختلف همکاری لازم را با ستاد خدمات سفر انجام دهند تا مسافران نوروزی خاطره خوبی از حضور در شهرستان تفت به خاطر داشته باشند.

محامدی برنامه محور بودن را یکی از اولویت‌های مدیریت شهرستان در سال 98 دانست و افزود: در سال 98 با برنامه، به‌سوی رفع مشکلات گام خواهیم برداشت و انتظار است مدیران شهرستان برنامه‌ها و اولویت‌های اداره متبوع خود را به فرمانداری ارسال تا هماهنگی لازم برای اختصاص بودجه پروژه‌ها و برنامه‌های مهم در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان انجام شود.

محامدی یکی دیگر از اولویت‌های مدیران شهرستان در سال 98 را تکریم ارباب‌رجوع و رعایت حقوق شهروندی دانست و اظهار داشت: مدیران باید مردم‌داری را جز اولویت‌های اصلی کار خود قرار داده و حقوق شهروندی در همه دستگاه‌ها وادارات شهرستان به نحو شایسته‌ای به مرحله اجرا درآید تا رضایت مردم از  عملکردها فراهم گردد.

فرماندار تفت خواستار اهتمام ویژه مدیران در جذب اعتبارات سال 97 شد و خاطرنشان کرد: جذب اعتبارات سال 97 باید توسط مدیران به‌صورت ویژه پیگیری تا اعتبارات ابلاغ‌شده برای پروژه‌های مختلف به‌صورت کامل جذب گردد.

محامدی یکی دیگر از اولویت‌های مدیریت شهرستان در سال 98 را نظارت کامل بر بازار اعلام کرد و بیان نمود: در این راستا ستاد تنظیم بازار شهرستان باید پویا و فعال‌تر از گذشته فعالیت خود را انجام داده تا از چند نرخی، گران‌فروشی و کم‌فروشی در سطح شهرستان جلوگیری شود.

محامدی از ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌های شهرستان در سال 97 در آینده نزدیک توسط روابط عمومی فرمانداری خبر داد و اظهار داشت: لازم است برای ارائه این گزارش، ادارات شهرستان، گزارش عملکرد دستگاه‌های متبوع خود را به‌منظور جمع‌بندی و ارائه به مردم به فرمانداری ارسال نمایند.

فرماندار تفت خواستار برقراری ارتباط خوب و سازنده‌ی مدیران شهرستان با رسانه‌ها شد و اظهار داشت: مدیران، رسانه‌ها و فضای مجازی را رصد نموده و پیگیری مشکلات مطرح‌شده را در دستور کار خود قرار داده و در صورت نیاز روابط عمومی دستگاه‌ها پاسخ لازم را ارائه دهند.

وی ادامه داد: در سال 98 انتظار است روابط عمومی ادارات فعال‌تر از گذشته عمل نمایند و سایت‌های ادارات به‌صورت منظم به‌روزرسانی شود تا مردم از اقدامات انجام‌گرفته اطلاع لازم را کسب نمایند و این اطلاع‌رسانی باعث آگاهی و کاهش نارضایتی مردم خواهد شد.

محامدی یکی از معضلات اصلی شهرستان که باعث نارضایتی مردم شده را حفاری معابر شهرستان دانست و گفت: حفاری‌هایی توسط ادارات مختلف انجام و به حال خود رهاشده و باعث نارضایتی مردم می‌گردد ضروری است با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی مناسب زمینه‌های نارضایتی مردم برطرف گردد.

فرماندار تفت به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سال 98 اشاره و خاطرنشان کرد: امیدواریم با همدلی و همکاری مسئولین شهرستان زمینه برگزاری باشکوه انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان تفت فراهم گردد.

در پایان این جلسه از شهرداران تفت و نیر به مناسبت روز شهردار تقدیر و از فعالیت‌های "سمیه فلاح تفتی" مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تفت به دلیل برگزاری جشنواره‌ها و رویدادهای مختلف تقدیر ویژه به عمل آمد.