به گزارش  روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت ، "محمد محامدی" از همکاری خوب شهید زاده رئیس سابق اداره مالیاتی تفت قدردانی و برای فلاحتی  رئیس جدید این اداره آرزوی توفیق کرد.
وی در ادامه افزود : امید است با تعامل مناسب اداره امور مالیاتی شهرستان با فعالان صنعت و تولیدگران بتوانیم رونق اقتصادی بوجود آورده و به شعار سال به بيان مقام معظم رهبری، يعني" سال حمایت از کالای ایرانی" جامه ی عمل بپوشانیم.
در ادامه ي مراسم، منوچهر اسدی مدیرکل امور مالیاتی استان یزد، همکاران سازمان امور مالیاتی کشور را سربازان اقتصادي امام زمان نامید و افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و فرمایشات مقام معظم رهبری مبني بر تمرکز دولت بر اقتصاد مقاومتی،و نيز برای رهایی از وابستگی های نفتی و درآمدهای برون مرزي، نیاز کشور به درآمدهای مالیاتی افزایش یافته است.
اسدی گفت: البته افزایش درآمدهای مالیاتی نباید موجب فشار اقتصادي بر مخاطبان سازمان امور مالیاتی که اكثرا از اصناف و کسبه هستند و حدود 4 تا 6 درصد کل درآمد مالیاتی کشور را تامین می کنند شود. سهم اعظم درآمدهای مالیاتی را شرکت ها و مالیات حقوق شرکت های خصوصی و دولتی و... تامین می نماید.
مدیرکل امور مالیاتی استان افزود: آنچه در اصلاح نظام مالیاتی مطرح شده است تکمیل فرآیندهای اطلاعاتی می باشد و هنگامی که اطلاعات به صورت کامل و شفاف جمع آوری شده و درآمدهای پنهان آشکار شد آنگاه عدالت مالیاتی رخ خواهد داد.
وی افزود: در چند سال اخیر گام های بزرگی در جهت برپایی عدالت مالیاتی برداشته شده است و امیدواریم با همکاری مودیان مالیاتی در چند سال آینده به درجات بالایی از تحقق عدالت مالیاتی برسیم.
اسدی در ادامه صحبت هايش درباره سهم شهرستان از مالیات ارزش افزوده سال 96گفت: با توجه به توزیع درآمد های مالیات ارزش افزوده به صورت استانی در سال ٩٦، سهم شهرستان تفت حدود سیزده میلیارد تومان می باشد که حدود سه میلیارد سهم شهرستان و مابقی به دهیاری ها و روستای های فاقد دهیاری خواهد رسيد .
درپایان مراسم، با اهدای لوح تقدیر از زحمات شهید زاده، رییس سابق اداره امور مالیاتی شهرستان قدردانی شد و فلاحتی به عنوان رییس جدیداین اداره رسما فعاليت خودرا آغاز كرد.