به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت "محمد محامدی " ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات به هم‌زمانی این جلسه با 29 اردیبهشت روز حماسه سازی مردم ایران در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد مسئولان اجرایی شهرستان با تلاش و همت مضاعف بتوانند به وعده‌های انتخاباتی ریاست‌جمهور جامه‌ی عمل بپوشانند و بیش‌ازپیش برای حل مشکلات مردم قدم بردارند.

فرماندار شهرستان با تشکر از دادخواه رئیس سابق اداره راه و شهرسازی شهرستان تفت افزود: دادخواه حدود نه سال به مردم شهرستان خدمت کرد و این تغییر بیشتر برای انتقال تجربه می‌باشد و امیدوارم حاتمی رئیس جدید که از نیروهای خوش‌فکر، فعال و برنامه‌ریز می‌باشد بتواند قدم‌های مثبتی برای شهرستان بردارد.

محمد محامدی با اشاره به دو مشکل طرح جامع تفصیلی شهر نیر و واگذاری زمین به جوانان شهرستان خواهان برنامه‌ریزی برای حل این دو مشکل شد و گفت: در بازدیدی که از شهر نیر داشتم شهردار و شورای شهر نیر خواهان بازنگری نسبت به طرح جامع تفصیلی و حل‌وفصل این موضوع هستند.

وی در ادامه افزود: واگذاری زمین به جوانان شهرستان نیز دیگر درخواست مردم می‌باشد که امیدوارم با برنامه‌ریزی و همفکری این موضوع نیز حل گردد و رضایت مردم نیز جلب شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز با تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات افزود: شهر تفت به‌عنوان یک باغشهر و مجموعه شهرستان نیز به‌عنوان بزرگ‌ترین ییلاقات استان نیازمند خدمت دوچندان است.

محمدرضا نقصان محمدی با تقدیر از دادخواه رئیس سابق اداره راه و شهرسازی شهرستان افزود: با توجه به اینکه دستگاه‌های پویا باید در حال تغیر باشد تا با شرایط روز خود را تطبیق دهد و مسئولیت‌ها نیز در چرخش است و با توجه به تغییرات در ساختار اداره کل نیازمند تغییراتی در مجموعه راه و سازی استان بودیم و این تغیر نیز به همین دلیل بوده است و امیدوارم حاتمی رئیس جدید راه و شهرسازی شهرستان با هماهنگی با استان و فرماندار شهرستان بتواند باعث پیشرفت شهرستان تفت شود.

در پایان مراسم، با اهدای لوح تقدیر از زحمات دادخواه، رئیس سابق اداره راه و شهرسازی شهرستان قدردانی شد و حاتمی به‌عنوان رئیس جدید این اداره رسماً فعاليت خود را آغاز كرد.