به گزارش روابط عمومي فرمانداری شهرستان تفت " محمد محامدی"  با آرزوی قبولی طاعات و عبادات  و گرامیداشت سالروز حماسه سوم خرمشهر  خدمات ارائه‌شده در اداره پست شهرستان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود : با توجه به وسعت و پراکندگی جمعیت شهرستان در سطح گسترده نیاز به خدمات و توجه ویژه‌ای از سوی مرکز استان دارد.

فرماندار شهرستان تفت با تقدیر از زارع بیدکی رئیس سابق پست شهرستان تفت گفت : علت جابجایی استفاده از زارع بیدکی در مرکز استان می‌باشد و صادقی رئیس جدید پست نیز از نیروهای باتجربه و موفق استان می‌باشد و امیدوارم در شهرستان تفت خدمات ارزنده‌ای از خود به‌جای بگذارد.

مدیرکل پست استان یزد نیز اشاره به شرایط نامساعد پست کشور در ابتدای آغاز کار دولت تدبیر و امید خاطرنشان کرد: اتفاق بزرگی در تغییر ساختار اصلاح وضعیت حاکم بر پست کشور در ابتدای آغاز فعالیت دولت افتاد و آن تدوین اساسنامه جدید شرکت پست به‌عنوان شرکت ملی بود.

 مسعود دهقان افزود: با این تغییرات شرایط مطلوبی بر شرکت پست کشور به‌عنوان یک شرکت ملی حاکم شده است.

وی با اشاره به فعالیت اپراتورهای جدید در این حوزه تصریح کرد: نقش پست در حوزه خدمات حاکمیتی بسیار پررنگ‌تر شده و علاوه بر سرویس‌های پایه پستی خدمات بین‌المللی نیز به ارائه خدمت این نهاد اضافه گردیده که فعالیت دو اپراتور خدمت‌رسانی در این حوزه نیز به‌زودی آغاز خواهد شد.

وی از مأموریت جدید این سازمان در پروژه‌های بزرگی مثل طرح ملی 'جی نف' و 'سیماک' خبر داد و خاطرنشان کرد: جلسات تخصصی با شهرداری‌ها درزمینهٔ اجرایی شدن طرح جی نف در دست انجام است، که با اجرای آن تمامی اطلاعات مکانی بر پایه کلید مشترک 'کد پستی' ثبت و ضبط خواهد شد و استانداردسازی آدرس‌ها نیز از این طریق امکان‌پذیر می‌شود.

وی افزود: پروژه سیماک (سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور) نیز با سیستم پست کشور در دست اجرا قرارگرفته است که این سازمان درزمینهٔ مدیریت بهینه امور املاک و نیز تسهیل دسترسی به اطلاعات آن خدمات مؤثری ارائه خواهد نمود.

دهقان خدمات خرید اینترنتی را پرترافیک‌ترین خدمات در پست خواند و در پایان ورود برندهای بزرگ در خدمات فروش اینترنتی را ازجمله اتفاقات مهم برای رونق خدمات پستی در آینده‌ای نه‌چندان دور ذکر کرد.

مدیرکل پست استان یزد با تقدیر از زارع بیدکی رئیس سابق اداره پست شهرستان تفت افزود : زارع بیدکی در شهرستان تفت خدمات ارزنده‌ای انجام داده است و امیدوارم در مسئولیت جدید در استان نیز موفق باشد و محمد صادقی نیز از نیروهای باتجربه و موفق استان بود و اطمینان دارم منشأ خدمات خوبی در شهرستان خواهد بود.

در پایان این مراسم از زحمات "عباس زارع بیدکی "  تقدیر و"محمدصادقی" به‌عنوان رئیس جدید اداره پست شهرستان تفت معرفی شد.