معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت"سعید پرویزی" در شورای سلامت شهرستان با اشاره به نقش متقابل سلامت فرد و جامعه، گفت: داشتن جامعه‌ای سالم بدون در نظر گرفتن سلامت افراد آن ، امری محال است، همان‌طور که سلامت افراد نیز در گروی داشتن محیط و جامعه‌ای سالم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار  با تأکید بر اجرای دوره‌های آموزشی با موضوع بیماری‌های واگیردار بین انسان و دام افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی با این موضوع برای دامداران و آگاه‌سازی برای کسانی که ارتباط مستقیم با دام و محصولات دامی دارند می‌تواند بر روند کاهش شیوع بیماری‌های واگیردار بین انسان و دام به‌صورت مستقیم تأثیرگذار باشد.

وی در ادامه  از شبکه بهداشت و درمان و دامپزشکی خواست بسترهای لازم را جهت  برگزاری دوره‌های آموزشی با استفاده از اساتید مجرب  برای دامداران و  مردم عادی فراهم نمایند.

سعید پرویزی در ادامه این جلسه سلامت جسمی و فکری کودکان و نوجوانان را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت:  این  قشر از جامعه آینده‌سازان کشور هستند و سلامت این عزیزان از اهمیت بیشتری برخوردار است، به همین دلیل آگاه‌سازی  کودکان و والدین آن‌ها از نحوه پیشگیری بیماری‌هایی که امکان شیوع آن‌ها در مدارس وجود دارد بسیار ضروری به نظر میرسد.