در آستانه عید باستانی نوروز؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "سعید پرویزی" در این مراسم گفت: مردم ایران از دیرباز به نوع دوستی و کمک به دیگران زبانزد بوده و درآیات قرآنی و روایات معصومین کمک به هم نوع مکرراً تکرار شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار در ادامه افزود: جشن نیکوکاری، جشن مهربانی، همکاری و تعاون و جشن احساس مسئولیت مشترک اجتماعی، پرورش ظرفیت و قابلیت درونی و جشن توجه به مسئولیت‌های اجتماعی همه افراد در جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: جشن نیکوکاری باهدف نهادینه کردن نیکوکاری، ترویج فرهنگ احسان و ایجاد روح همکاری، تعاون، اتحاد و انسجام به‌ویژه در میان دانش آموزان و آینده‌سازان بسیار اهمیت دارد.

پرویزی با اشاره به مشکلات اقتصادی در جامعه اظهار داشت: نیاز است مردم باهمت بیشتری در این عمل نیکوکارانه شرکت نمایند تا در آستانه سال جدید بخشی از مشکلات اقتصادی خانواده‌های نیازمند رفع گردد و بادلی شاد سال جدید را شروع نمایند.

معاون فرماندار همچنین از اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) در برپایی و اطلاع‌رسانی این جشن در سراسر شهرستان و نیز همکاری فرهنگیان، علما، ائمه جمعه و جماعات و همه‌کسانی که به نحوی در اشاعه این اقدام خداپسندانه همیاری نموده‌اند، تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه این مراسم زنگ جشن نیکوکاری به صدا درآمد.