به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، جلسه بررسی مشکلات آب روستایی شهرستان تفت با حضور فرماندار، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان، بخشداران شهرستان و جمعی از مسئولین در بخشداری گاریزات-کهدوئیه برگزار شد.

"محمد محامدی" در ابتدای این جلسه با تقدیر از فعالیت‌های آب و فاضلاب روستایی شهرستان در آب‌رسانی به مناطق مختلف روستایی گفت: خوشبختانه با بارش رحمت الهی امسال با مشکلات کمتری در تأمین آب مناطق مختلف روستایی شهرستان روبرو هستیم ولی باید باهم اندیشی بخشداران و مسئولان آب و فاضلاب روستایی مشکلات در تأمین آب مردم به حداقل کاهش یابد.

فرماندار شهرستان تفت در ادامه با گلایه از روند کندی دو پروژه آب‌رسانی سانیج و مجتمع غدیر اظهار داشت: انتظار می‌رفت تا پایان بهار امسال شاهد بهره برداری از این دو پروژه بودیم  اما متأسفانه روند اجرایی این دو پروژه با توجه به مشکلات اعتباری ، با کندی روبرو شده است.

محامدی خاطرنشان کرد: پروژه آب‌رسانی مجتمع غدیر و سانیج دو پروژه بزرگ شهرستان است و مردم انتظار دارند هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد و بخشی از مشکلات تأمین آب آشامیدنی تعدادی از روستاهای شهرستان رفع گردد.

در ادامه این جلسه هر یک از بخشداران شهرستان به بیان مشکلات موجود در مناطق خود پرداختند و پیگیری و رفع مشکلات را از مسئولین آب و فاضلاب روستایی خواستار شدند.

در پایان تصمیمات لازم به‌منظور تسریع درروند اجرایی دو پروژه سانیج و غدیر و سایر مشکلات مطرح‌شده توسط بخشداران ، اتخاذ شد.

قبل از برگزاری جلسه ، فرماندار ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی و بخشداران از نزدیک روند اجرایی دو پروژه آب رسانی مجتمع غدیر و سانیح مورد بررسی قرار دادند.