به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت " محمد محامدی " با بیان اینکه برای بررسی مشکلات بخش های مختلف شهرستان، جلسات هفتگی با معاونین و بخشداران را در برنامه خود قرارداده است افزود: جلسات هفتگی با معاونین و بخشداران باعث شده است هماهنگی بهتری شکل گیرد و با پیگیری مشکلات روند حل آن ها تسریع یابد .
وی در ادامه افزود: تصمیم داریم با برگزاری ماهانه جلسات با حضور بخشداران و مدیران ادارات شهرستان، مشکلات در دستگاههای مربوطه پیگیری و حل شود و نتایج این جلسات به اطلاع مردم برسد.
محامدی خواستار تعامل بین روئسای دستگاهها و بخشداران شد و گفت با تعامل ، همفکری و همکاری بین بخشداران و مدیران دستگاههای شهرستان مشکلات آن بخش پیگیری و حل گردد.
بالاترین مقام اجرایی شهرستان تفت گفت: در آستانه شروع اعتبارات سال 97 هستیم و پروژه‌های پیشنهادی دستگاه‌ها با هماهنگی با مدیران استانی و فرمانداری و با توجه به اولویت ارسال گردد تا در کمیته برنامه‌ریزی مطرح و تصویب گردد.
بخشدار گاریزات و کهدوئیه نیز بابیان مشکلاتی مانند زیرسازی و آسفالت معابر روستاها ، ایجاد زیرساخت‌های زمین‌های واگذاری بنیاد مسکن ، ایجاد مجتمع دام سبک در روستای کهدوئیه و ... را مطرح نمود و خواستار پیگیری و حل این مشکلات توسط مسئولین شهرستان شد.
در پایان فرماندار به اتفاق مدیران ادارات شهرستان از برخی پروژه های در حال اجرا در بخش گاریزات و کهدوئیه بازدید کردند.