جلسه بررسی مشکلات ساخت سرویس بهداشتی مسجد امام (ره) شهرستان تفت

جلسه‌ای به‌منظور بررسی مشکلات ساخت سرویس‌ بهداشتی مسجد امام با حضور فرماندار، سرپرست شهرداری و اعضای شورای شهر و هیئت‌امنا و جمعی از مسئولین در فرمانداری شهرستان تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت " محمد محامدی" گفت: در جلسات گذشته با توجه به مشکلات سرویس‌های بهداشتی مسجد امام (ره) هیئت‌امنا مسجد و حسینیه امام (ره) برساخت سرویس‌های بهداشتی جدید در همان مکان سرویس بهداشتی قدیم تأکید داشتند و بر این اساس تصمیم شروع ساخت‌وساز در محل قبلی گرفته شد و تخریب سرویس‌های بهداشتی قدیمی نیز انجام‌شده است.

وی در ادامه افزود: در همان جلسه مصوب شد ساخت سرویس‌های بهداشتی که برای استفاده‌ی شرکت‌کنندگان در مراسم مذهبی و برنامه‌های مسجد است، توسط هیئت‌امنای مسجد صورت پذیرد و مدیریت آن نیز بر عهده خود هیئت‌امنا باشد.

محامدی خاطرنشان کرد: پیشنهادی مبنی برساخت سرویس بهداشتی جلوی مسجد نیز ارائه‌شده است که با فاطمی سرپرست میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان تماس برقرار شد و با بررسی سوابق مربوطه، امکان ساخت وجود ندارد بنابراین، سرویس‌های بهداشتی جدید مسجد امام در همان مکان قبلی توسط هیئت‌امنا مسجد ساخته خواهد شد.