به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "محمد محامدی" در ابتدای این نشست با تشکر از نماینده مردم تفت در مجلس شورای اسلامی به دلیل همراهی و حضور در شهرستان تفت گفت: امیدوارم با همراهی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل ورزش و جوانان استان قدم‌هایی در راستای کمک به ورزش شهرستان برداریم.

فرماندارشهرستان تفت به پتانسیل بسیار خوب شهرستان در ورزش اشاره کرد و افزود: در شهرستان تفت در تمامی رشته‌های ورزشی پتانسیل و نیروی انسانی بسیار خوبی وجود دارد اما امکان شناسایی و استفاده مطلوب از این پتانسیل وجود ندارد و امید است با برنامه‌ریزی مناسب و در اختیار گذاشتن امکانات مناسب این اتفاق مهم در ورزش شهرستان رخ دهد.

وی در ادامه افزود: وضعیت فعلی ورزش شهرستان و امکانات ورزشی موجود در شهرستان تفت شایسته جوانان و ورزشکاران نیست و امیدوارم در دوره مسئولیت خود بتوانیم اقدامات مؤثری برای ورزش شهرستان انجام دهیم.

نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در نشست با روسای هیئت‌های ورزشی گفت: سیاست دولت خدمت‌رسانی به روستاهاست و بر این اساس باید فضاهای ورزشی در روستاها توسعه یابد.

"کمال دهقانی فیروزآبادی" افزود: کلیه سالن‌های ورزشی که در سطح شهرستان تفت وجود دارد باید در امر ورزش استفاده شود و فرق نمی‌کند برای چه ارگانی باشد.

وی بابیان اینکه دولت کم بود منابع مالی دست‌وپنجه نرم می‌کند، ادامه داد: بااین‌وجود مدیران در این شرایط سخت تلاش می‌کنند و امیدوارم برای ورزش تفت گام‌های مثبتی برداشته شود.

دهقانی با اشاره به تلاش‌هایش در حوزه ورزش شهرستان تفت گفت: کل حوزه انتخابیه برای من یکسان است و به یک دید نگاه می‌کنم؛ هر جا مشکل خاص خود را دارد که باید متناسب با شرایطش حل شود.

شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این نشست گفت: در برنامه بودجه ششم قانونی تصویب‌شده است که درصدی از مالیات ارزش‌افزوده به ورزش کمک شود و شهرستان تفت نیز از این مصوبه نفع برده است و همچنین هزینه‌های انجام‌گرفته برای ورزش نیز برای اداره مالیاتی قابل‌قبول خواهد بود و این دو قانون کمک شایانی به ورزش استان و شهرستان تفت خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: امید است در سال جاری سالن‌های ورزشی نیمه‌تمام در شهرستان با اختصاص بودجه‌های مناسب به بهره‌برداری برسند و جوانان ورزشکار تفتی از این سالن‌ها استفاده کنند.