جلسه بررسی مشکل تأمین آب مجتمع دام‌پروری و کشاورزی سیف‌الدین

در جلسه‌ای با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان تفت، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی تفت، مسئولان ادارات ذی‌ربط و جمعی از بهره‌برداران مجتمع دام‌پروری و کشاورزی روستای سیف‌الدین ؛ مشکل تأمین آب شرب و بهداشت این مجتمع بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،در جلسه‌ای با حضور "علی دهقان نیری"سرپرست فرمانداری شهرستان تفت، "علی احمدیان"معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، "مصطفی صادقیان"بخشدار مرکزی تفت، مسئولان ادارات ذی‌ربط و جمعی از بهره‌برداران مجتمع دام‌پروری و کشاورزی روستای سیف‌الدین در توابع بخش مرکزی تفت؛ مشکل تأمین آب شرب و بهداشت این مجتمع موردبررسی قرار گرفت.

در این جلسه سرپرست فرمانداری شهرستان تفت بر لزوم رفع مشکل تأمین آب شرب و بهداشت مجتمع سیف‌الدین در راستای حمایت از تولید با همکاری و مشارکت بهره‌برداران تأکید کرد.

دهقان نیری در تماس تلفنی با "جلال علمدار" مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد بر بررسی کارشناسی این موضوع و اجرای اقدامات عملیاتی در راستای بهره‌مندی بهره‌برداران این مجتمع از آب شرب و بهداشت تأکید کرد.

در این نشست تصمیماتی در راستای اجرای پروژه آب‌رسانی به مجتمع سیف‌الدین با همکاری شرکت آب و فاضلاب، جهاد کشاورزی و بهره‌برداران این مجتمع اتخاذ شد.