به گزارش روابط عمومی بخشداری گاریزات _ کهدوئیه ، جلسه هماهنگی گرامیداشت دهه فجر و چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی  با حضور بخشدار، رؤسای ادارات، دهیاران و رؤسای شورای اسلامی روستاها در محل بخشداری برگزار شد.

در ابتدای جلسه حجت‌الاسلام خاتمیان بابیان برکات انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته و توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی  خواستار مردمی برگزار شدن جشن‌ها و تبیین اهداف و ثمرات انقلاب اسلامی به جوانان شد. وی هم‌چنین با اشاره به شعار سال «حمایت از کالای ایرانی»، بر لزوم حمایت از تولید داخلی در شرایط حساس کنونی و تلاش و اقدام مسئولین  برای حل مشکلات اشتغال و ازدواج جوانان و معیشت مردم شد.

در ادامه  احسان سعادتمند  بخشدار گاریزات ضمن عرض خیرمقدم به حضار و تسلیت ایام فاطمیه  و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بر اجرای هر چه باشکوه‌تر مراسم‌های این ایام  تأکید و از روسای  ادارات و دهیاران خواست تا ضمن تبیین دستاوردهای چهل‌ساله  انقلاب اسلامی به مردم،  تمام تلاششان را در راستای حل مشکلات مردم انجام و باهمت و کوشش مضاعف و ارائه خدمات مطلوب به مردم، خصوصاً روستانشینان گرامی زمینه رضایت‌مندی مردم را فراهم سازند.

وی با اشاره به مصادف شدن ایام فاطمیه با برخی روزهای دهه فجر امسال خواستار برنامه‌ریزی مناسب برای حفظ حرمت این ایام شد. در ادامه  اعضای جلسه نیز  برنامه‌های  پیشنهادی و قابل‌اجرا در این ایام را مطرح بعد از جمع‌بندی تصميمات لازم اتخاذ گرديد.