به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛"علیرضا نوکار" سرپرست فرمانداری شهرستان تفت به همراه "ناصر دهقانی" معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، "احسان سعادتمند" بخشدار گاریزات -کهدوئیه، "احمد محمودی" رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تفت در بدو ورود به بخش گاریزات-کهدوئیه این شهرستان در گلزار شهدای شهر بخ حضور یافت و به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد و سپس با حضور در روستای گاریز این بخش با خانواده "شهید ضیا زارع گاریزی" دیدار و گفت و گو کرد.

"علیرضا نوکار" در دیدار با خانواده "شهید سیدضیا زارع گاریزی"، تداوم راه شهدای والامقام را بزرگ‌ترین قدرشناسی از رشادت‌ها و فداکاری‌های آنان عنوان کرد و گفت: راه راستین شهدای والامقام، راه سعادت و رستگاری است و تداوم این راه مقدس ایران اسلامی را به قله‌های عزت و افتخار می‌رساند.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت با تجلیل از ایستادگی و فداکاری شهدا اظهار داشت: آرامش و امنیت پایدار کنونی کشور مرهون رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های مردانی الهی است که جان‌عزیز خویش را برای رضایت پروردگار و پاسداری از کیان اسلام و کشور فدا کردند.

پاسدار "شهید ضیا زارع گاریزی" در 27 سالگی در تاريخ 5/1/1367 در جريان عمليات پدافندي در منطقه شيخ صالح بر اثر اصابت تركش به ناحيه‌ سر به شهادت رسيد.