حضور سرپرست فرمانداری شهرستان تفت در نشست خبرنگاران آزاد صدا و سیمای این شهرستان

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت با همراهی بخشداران مرکزی و نیر در نشست هم اندیشی خبرنگاران آزاد صداو سیمای مناطق مختلف این شهرستان در دفتر خبر منطقه ده بالا حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علی دهقان نیری" در جمع خبرنگاران آزاد صدا و سیما در مناطق مختلف شهرستان تفت خاطر نشان کرد: با توجه به در پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری نقش خبرنگاران در ایجاد شور و فضای انتخاباتی در کشور و هم چنین در سطح شهرستان تفت بالا است.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت خاطر نشان کرد: امیدواریم با تلاش خبرنگاران و ایجاد فرهنگ انتخاباتی خوب و هم چنین به وجود آوردن شور انتخاباتی و فراهم آوردن فضایی مناسب و عادلانه برای داوطلبان انتخابات پیش رو برای بیان برنامه های خود شاهد مشارکت گسترده مردم در این دوره از انتخابات باشیم.

دهقان نیری به نقش خبرنگاران در پیگیری مسائل و مشکلات موجود در شهرستان تفت اشاره کرد و تصریح نمود: در صورتیکه خبرنگاران به دور از جانبداری های سیاسی به بیان مسائل و مشکلات موجود در شهرستان بپردازند این موضوع می تواند در رفع مسائل و مشکلات گره گشا باشد و مورد استقبال عموم مردم و مسئولین قرار گیرد.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت افزود: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) پیرامون موضوع نقد سازنده با دیدگاه عدالت محور سخنرانی هایی داشته اند و انتظار است که این رهنمودها در هنگام بیان نقد توسط خبرنگاران مورد استفاده قرار گیرد.

دهقان نیری خاطر نشان کرد: شاهد هستیم با تلاش مدیران و خدمتگزاران مردم در دولت خدمات خوبی در سطح نقاط شهری و روستایی به مردم ارائه شده و پروژه های عمرانی متعددی در راستای رفع مسائل و مشکلات مردم در حال اجرا است و انتظار می رود خبرنگاران محترم به انعکاس این خدمات در راستای امید آفرینی بپردازند.