فرماندار شهرستان تفت:

حضور مردم در انتخابات نقشه دشمن را خنثی خواهد کرد

فرماندار شهرستان تفت در مراسم تقدیر از برگزیدگان ششمین دوره مسابقات آوای وحی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهر نیر گفت: حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات روز یازدهم اسفندماه نقشه های دشمن را خنثی خواهد کرد و کشور را در مسیر پیشرفت قرار خواهد داد.

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان تفت، "علی دهقان نیری" در مراسم تقدیر از برگزیدگان ششمین دوره مسابقات آوای وحی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهر نیر گفت:مشارکت حداکثری در انتخابات توسط مردم اقتدار نظام را افزایش می دهد و نشان دهنده این است که یک پشتوانه قوی همچون ملت پشت نظام است.

وی با دعوت از آحاد مردم برای مشارکت در انتخابات گفت: هر رأی که به صندوق‌ها انداخته می‌شود، تضمینی برای تأمین امنیت و تحقق ایران قوی است پایین بودن مشارکت چشم طمع دشمن را تیز می‌کند.

دهقان نیری تصریح کرد: مشارکت بالا و انتخاب آگاهانه موجب خواهد شد افراد اصلح و کاربلد وارد مهمترین نهاد تصمیم گیری در کشور شوند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تفت افزود:مردم می‌دانند که شرکت در انتخابات علاوه بر اینکه یک فریضه و وظیفه دینی، ملی و اجتماعی است، زمینه را برای نمایش اقتدار ملی، کارآمدسازی سازمان‌ها و نهاد‌ها برای تحقق اهداف کشور مهیا می‌کند و مردم نیز خوب می‌دانند که تنها راه اصلاح امور، حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی است.

 فرماندار تفت ناامیدی و دلسردی از آینده کشور را هدف اصلی دشمنان خارجی و داخلی خواند و افزود: امروز فتنه افکنی دشمنان بر موضوع انتخابات متمرکز شده، چنانکه کاهش مشارکت رمز فتنه دشمنان در انتخابات است.‌

دهقان نیری ادامه داد: حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات روز یازدهم اسفندماه نقشه های دشمن را خنثی خواهد کرد و کشور را در مسیر پیشرفت قرار خواهد داد.