فرماندار شهرستان تفت:

حضور مردم در سخنرانی عمومی رئیس‌جمهور در یزد ، لبیکی دیگر به‌نظام است

 فرماندار شهرستان تفت گفت: با توجه به حضور رئیس‌جمهور محترم و هیئت دولت به استان یزد ، حضور مردم به‌ویژه اهالی شهیدپرور و انقلابی شهرستان تفت لبیکی دیگر به‌نظام است و حضور گسترده مردم نقشه دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "محمد دهشیری" در جمع تعدادی از مسئولان شهرستان تفت اظهار داشت: شروع عملیات عمرانی آب‌رسانی از دریا به استان یزد، یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های عمرانی کشور و افتخار دولت سیزدهم است.

 فرماندار شهرستان تفت تصریح نمود: این پروژه قرار است  بااعتباری بالغ‌بر 150 هزار میلیارد تومان در مدت سه سال اجرایی شود که اعتبار آن با 150 سال اعتبار استانی برابری می‌کند.

دهشیری ادامه داد:امیدواریم با اجرایی شدن این پروژه و بهره‌مند شدن تمامی شهرستان‌های استان از آب انتقالی ، روستاهای تشنه شهرستان تفت ، سیراب شوند.

فرماندار شهرستان تفت ولایت مداری را افتخار بزرگ دولت سیزدهم دانست و افزود: دولت سیزدهم از ابتدای مسئولیت تاکنون در بین مردم حضورداشته و از نزدیک مسائل و مشکلات مردم را لمس کرده و به‌صورت شبانه‌روزی برای رفع مشکلات مردم تلاش کرده است.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت با اشاره به دیدار مردمی رئیس‌جمهور در روز پنج‌شنبه 22 دی‌ماه در حسینیه امیرچقماق یزد گفت: حضور مردم انقلابی و شهیدپرور شهرستان تفت همانند مردمان سایر نقاط استان به‌مثابه تقدیر و تشکر از شروع این ابر پروژه در استان یزد است.

فرماندار تفت خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمنان به اندک جمعیت حاضر در اغتشاشات چند ماه گذشته دل‌خوش کرده‌اند ، حضور پرشور مردم انقلابی شهرستان تفت به همراه مردم سایر مناطق استان لبیکی دیگر به‌نظام است و نقشه‌های آنان را نقش بر آب خواهد کرد.

دهشیری تصریح نمود: با حضور رئیس‌جمهور محترم و هیئت دولت به استان ، یکی از اعضای هیئت دولت به نمایندگی از رئیس‌جمهور در شهرستان تفت حضور خواهد یافت و در این حضور نیز مسائل و مشکلات شهرستان به اطلاع این مسئول عالی‌رتبه خواهد رسید.