مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد خبر داد:

بوده و اخبار نشست های خبری را پوشش می دهند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علی صالحی" مدیرکل روابط عمومی استانداری با بیان اینکه حسین زارع، روابط عمومی فرماندای تفت فردی فعال و با انگیزه است گفت: ایشان همواره جزء روابط عمومی های برتر استان هستند و ارزیابی های ماهانه صورت گرفته عملکرد خوبی را از خود نشان داده است

علی صالحی پیرامون حضور خبرنگاران در نشست های خبری استان، گفت: با توجه به بررسی صورت گرفته از نشست های خبری که برگزار شده، بیش از نیمی از خبرنگاران حاضر در نشست های خبری، خبری از نشست منتشر نمی‌کنند به‌گونه‌ای که از ۳۳ خبرنگار حاضر در نشست خبری معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تنها 14 خبر از این نشست منتشر شد که بعضا از خبر روابط عمومی استانداری استفاده شده بود.

وی افزود: مقرر گردیده با همکاری خانه مطبوعات و نمایندگان انجمن های صنفی نسبت به دسته بندی خبرنگاران و رسانه ها اقدامات لازم صورت گیرد و در نشست های استانی از خبرنگارانی دعوت خواهند شد که فعال بوده و اخبار نشست های خبری را پوشش می دهند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری در پاسخ به انتقادی مبنی بر عدم پاسخگویی مدیران شهرستان که غالباً می گویند مدیران کل به آنها گفته اند تا با رسانه های شهرستان مصاحبه نکنند، گفت: هر مسئولی در حیطه وظایف خود در شهرستان مسئول است و باید پاسخگو باشد؛ شاید خیلی از ادارات روابط عمومی نداشته باشند ولی این دلیل نمی شود که مدیران آن پاسخگو نباشند.

صالحی ادامه داد: با تمامی مدیران کل استان مکاتبه می کنم تا این مشکل را رفع کنند و رونوشت آن به فرمانداری ها نیز ارسال می شود و هرجا مسئله ای پیش آمد به من اعلام کنید، شخصاً پیگیری می کنم.

وی همچنین از روابط عمومی فرمانداری تفت خواست تا هر نشستی که قابلیت حضور رسانه ها دارد از خبرنگاران دعوت کند و از خبرنگاران خواست تا اخبار نشست هایی که حضور می یابند را منتشر کنند.