به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی ستاد شهرستان تفت؛ در پیام دعوت "علیرضا نوکار" آمده است:

انتخابات، سنبل جمهوريت نظام مقدس جمهوري اسلامي و تجلي تحقق خواسته تاريخي و ديرينه ملت رشيد ايران براي مشاركت در عرصه تعيين سرنوشت خويش است كه به بركت انقلاب شكوهمند اسلامي ايران و در سايه تحقق شعار "استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي" به‌دست‌آمده كه شكرانه اين نعمت عظيم نيز مشاركت فعالانه و مسئولانه در اين عرصه خطير و حساس است.

 در ادوار مختلف انقلاب علی‌رغم توطئه‌های بی‌شمار دشمنان، تحریم‌های ظالمانه و تلاش آنان برای تزریق یاس و ناامیدی در میان مردم؛ حضور پرشور توأم باشعور مردم در انتخابات مختلف نقشه‌های شوم آنان را درهم‌پیچیده است.

تمامی تمهیدات برای برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و با مشارکت حداکثری و درعین‌حال، توأم با امنیت کامل و در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان فراهم‌شده است و ان‌شاءالله این انتخابات نیز به حول و قوه الهی به‌عنوان برگ زرین دیگری در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ثبت خواهد شد.

این‌جانب با دعوت از آحاد مردم قهرمان ايران اسلامي به‌ویژه مردم ولايتمدار و رشيد شهرستان تفت براي حضور حماسي و باشكوه در انتخابات 28 خردادماه ، موفقيت همگان را در مسير آرمان‌های متعالي شهداي والامقام انقلاب اسلامی ، تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی)  از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

علیرضا نوکار

فرماندار شهرستان تفت