دیدار اعضای بنیاد هدایت یزد با فرماندار شهرستان تفت

اعضای بنیاد هدایت یزد با حضور در فرمانداری شهرستان تفت با فرماندار این شهرستان دیدار و پیرامون آغاز فعالیت این بنیاد در شهرستان تفت بحث و تبادل‌نظر کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، اعضای بنیاد هدایت یزد با حضور در فرمانداری شهرستان تفت با "محمد دهشیری"فرماندار این شهرستان دیدار و پیرامون آغاز فعالیت این بنیاد در شهرستان تفت بحث و تبادل‌نظر کردند.

 "حجت‌الاسلام حسین کارگر" راهیار بنیاد هدایت در استان یزد در این نشست گزارشی از اقدامات و برنامه‌های این بنیاد در سطح استان یزد ارائه کرد و خواستار همکاری مجموعه مدیریتی شهرستان تفت در راستای فعالیت بنیاد هدایت در شهرستان تفت شد.

لازم به ذکر است بنیاد هدایت مأموریت دارد که با تمرکز بر رشد امام مسجد، موجبات ارتقاء مسجد و محله آن را برای نشر خدمت و محبت در جامعه فراهم آورد و امام را به‌مرورزمان از امام مسجد به امام محله تبدیل نماید. امامی که نقطه اتصال مردم محله با یکدیگر و با نایب صاحب‌الزمان (عج) است و با استفاده مناسب از سه پیوند «ایمانی»، «خانوادگی» و «همسایگی» خدمت و محبت رابین اهالی محله گسترش می‌دهد.

در این نگاه مسجد محل نشر افکار و ایده‌ها و تقسیم مسئولیت‌های اجتماعی بین مردم است و به‌عنوان مهم‌ترین رکن خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی در گام دوم انقلاب اسلامی محسوب می‌گردد.

بنیاد هدایت این مهم را با استفاده از شبکه راهیاری و به‌کارگیری ابزار رشد و توانمندسازی امام انجام می‌دهد.