دیدار اعضای شورای اسلامی شهر نیر با سرپرست فرمانداری شهرستان تفت

اعضای شورای اسلامی شهر نیر با همراهی امام‌جمعه، بخشدار و شهردار نیر با حضور در فرمانداری شهرستان تفت با سرپرست این فرمانداری دیدار و پیرامون مسائل و مشکلات بخش نیر بحث و تبادل‌نظر کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"علی دهقان نیری" در جمع تعدادی از مسئولین بخش نیر خاطرنشان کرد: اولین دستور کار بعد از پذیرش مسئولیت در شهرستان تفت پیگیری موضوع تأمین آب شرب و بهداشت بوده است و تاکنون جلسات متعددی در راستای اجرای طرح انتقال آب و همچنین اجرای طرح‌های موقت نظیر مجوز حفر چاه برای کاهش تنش آبی برگزارشده که نتایج خوبی در پی داشته است.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت حضور جمعیت شناور در ایام پایانی هفته به‌عنوان چالش جدی این شهرستان عنوان نمود و افزود: با توجه به ییلاقی بودن بسیاری از مناطق شهرستان تفت و تمایل حضور جمعیت شناور در ایام هفته در این مناطق افزایش ارزش‌افزوده زمین‌های مناطق ییلاقی شهرستان تفت را شاهد بودیم که اتفاق خوبی است اما چالش جدید شهرستان آماده نبودن زیرساخت‌های شهرستان برای خدمات‌دهی مناسب به جمعیت شناور و ساکن در ایام پایانی هفته است.

دهقان نیری ادامه داد: حجم زیادی از درآمد دهیاری در زمینه جمع‌آوری پسماند هزینه می‌شود و دهیاری‌ها در اجرای طرح‌های عمرانی با کمبود منابع مالی روبرو هستند که در جلسات با مسئولان ملی و استانی به بیان چالش‌های حضور جمعیت شناور پرداخته و پیگیر اختصاص منابع اعتباری برای بهسازی زیرساخت‌های موجود در شهرستان تفت برای خدمات‌دهی شایسته به مردم هستیم.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت تصریح نمود: در راستای پیگیری مسائل و مشکلات موجود در شهرستان تفت تعامل و همراهی با شوراهای اسلامی مناطق شهری و روستایی نقش به سزایی دارد و امیدواریم با همراهی اعضای شوراهای اسلامی در تحقق برنامه خود سربلند بوده و شاهد رشد و توسعه متوازن شهرستان باشیم.

در ابتدای این نشست امام‌جمعه و شهردار نیر و همچنین اعضای شورای اسلامی شهر نیر ضمن تبریک انتصاب سرپرست جدید فرمانداری شهرستان تفت به بیان مسائل و مشکلات موجود در بخش و شهر نیر پرداختند.

تأمین آب شرب و بهداشت، بهبود وضعیت سرویس مدارس، استقرار نمایندگی ادارات در بخش نیر، بهسازی راه‌های روستایی و پیگیری اجرای طرح نهضت ملی ازجمله مسائلی بود که در این نشست مطرح شد که سرپرست فرمانداری تفت قول مساعد به‌منظور پیگیری آن را داد.