به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "علیرضا نوکار" ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته توسط هیئت رزمندگان اسلام و شورای کانون آستان قدس رضوی تفت اظهار داشت: با استفاده از پتانسیل مردمی هیئت رزمندگان اسلام شهرستان تفت، می‌توان درزمینهٔ فرهنگی و اجتماعی اقدامات مؤثری را در شهرستان اجرایی کرد.

وی ادامه داد: فعالیت‌های شورای کانون آستان قدس رضوی هم با توجه به ماهیت آن‌که در راستای محرومیت‌زدایی در مناطق محروم است قابل‌تقدیر است و امید است با همکاری دستگاه‌های دولتی ذی‌ربط و این تشکل مردمی بتوانیم اقداماتی را به‌منظور رفع محرومیت در شهرستان عملیاتی کنیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت خواستار همکاری اعضای هیئت رزمندگان و شورای کانون آستان قدس رضوی با فرمانداری شهرستان شد و بیان نمود: امیدوارم با همکاری اعضای هیئت رزمندگان و شورای کانون قدس رضوی و سایر گروه‌های شهرستان بتوانیم گام‌های مؤثری به‌منظور توسعه شهرستان برداریم.

علیرضا نوکار در پایان اعلام نمود فرمانداری شهرستان تفت آماده هرگونه همکاری با هیئت رزمندگان و شورای کانون آستان قدس رضوی به‌منظور اقدامات فرهنگی و اجتماعی دارد.

در ابتدای این دیدار اعضای هیئت رزمندگان و شورای کانون آستان قدس رضوی شهرستان تفت در رابطه با برنامه‌های فرهنگی اجراشده و مسائل و مشکلات این هیئت و اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته توسط شورای کانون آستان قدس رضوی توضیحاتی را بیان نمودند.