دیدار تعدادی از دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی بخش مرکزی تفت با سرپرست فرمانداری شهرستان تفت

دهیاران مرکز دهستان ، اعضای شورای اسلامی بخش مرکزی و اعضای هیئت‌مدیره شرکت تعاونی دهیاری‌های بخش مرکزی تفت با همراهی بخشدار مرکزی تفت با سرپرست فرمانداری شهرستان تفت دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، دهیاران مرکز دهستان ، اعضای شورای اسلامی بخش مرکزی و اعضای هیئت‌مدیره شرکت تعاونی دهیاری‌های بخش مرکزی تفت با همراهی بخشدار مرکزی تفت با "علی دهقان نیری"سرپرست فرمانداری شهرستان تفت دیدار کردند.

"علی دهقان نیری" در این دیدار از برنامه‌ریزی برای حضور در مناطق روستایی شهرستان تفت با حضور تعدادی از مدیران ادارات و دستگاه های این شهرستان برای بازدید از مسائل و مشکلات موجود در این مناطق خبر داد.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت با اشاره به دیدار با مسئولان ملی و استانی برای پیگیری رفع مسائل و مشکلات موجود در این شهرستان افزود: در دیدار با مسئولان ملی و استانی پیگیر تخصیص منابع اعتباری برای اجرای پروژه‌های عمرانی و رفع مسائل و مشکلات موجود در شهرستان تفت هستیم.

دهقان نیری ادامه داد: با توجه به حضور جمعیت شناور در نقاط روستایی شهرستان تفت در ایام هفته و اعتبارات محدود دهیاری‌ها ، امکان خدمات‌دهی شایسته و مطلوب به مردم امکان پذیر نیست که در تلاشیم با رایزنی و پیگیری با افزایش منابع اعتباری امکان اجرای پروژه های زیر ساختی برای خدمات دهی مناسب به مردم ساکن و جمعیت شناور را فراهم سازیم.

در این نشست تعدادی از دهیاران و اعضای شورای اسلامی بخش مرکزی تفت به بیان مسائل و مشکلات موجود در این بخش ازجمله کمبود منابع آبی ، لزوم بهسازی و مرمت راه های بین روستایی ، لزوم برنامه‌ریزی برای جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز در باغات و اراضی کشاورزی و تأمین زیرساخت‌های آموزشی و بهداشتی در نقاط روستایی پرداختند.