دیدار سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد با فرماندار شهرستان تفت

"محمدمهدی مهاجریان مقدم" سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان با حضور در فرمانداری شهرستان تفت با "محمد دهشیری" فرماندار این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛"محمدمهدی مهاجریان مقدم" سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان با حضور در فرمانداری شهرستان تفت با "محمد دهشیری" فرماندار این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

"محمد دهشیری" در این دیدار تعزیرات حکومتی را ارگانی اجرایی، قضایی دانست و افزود: فعالیت این مرجع نظارتی باعث می‌شود مردم در هنگام خرید احساس امنیت می‌کنند و این مجموعه با فعالیت مطلوب خود حامی مردم و تولیدکننده و افراد قانون‌مدار خواهد بود و در برخورد با سو استفاده‌کنندگان و تخطی کنندگان قانون، جدی و قاطع است.

فرماندار تفت بیان داشت: عملکرد مجموعه تعزیرات حکومتی شهرستان تفت مطلوب است و فعالیت این مجموعه و سایر دستگاه‌های نظارتی در نوروز امسال؛ باعث آرامش بازار در نقاط شهری و روستایی این شهرستان شد.
دهشیری گفت: تقویت مجموعه تعزیرات حکومتی باعث افزایش نظارت بر بازار خواهد شد و دغدغه مسئولان اجرایی را کاهش می‌دهد و بازدارندگی مناسبی را نیز به وجود خواهد آورد.

"محمدمهدی مهاجریان مقدم" نیز در این دیدار گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های این اداره کل در راستای نظارت و رسیدگی به تخلفات صنفی، بهداشتی و داروئی و رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز را ارائه داد.

وی خواستار همکاری مجموعه فرمانداری شهرستان با این اداره کل در راستای اجرای برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای نظارت بیشتر و رسیدگی مناسب به تخلفات احتمالی شد.​​​​​​​