دیدار سرپرست فرمانداری تفت با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نیر

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت با حضور در شهر نیر با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نیر دیدار و پیرامون مسائل و مشکلات این شهر گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "محمد دهشیری" سرپرست فرمانداری با حضور در شهر نیر با "جاسم ملک‌زاده" شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نیر دیدار و پیرامون مسائل و مشکلات این شهر گفت‌وگو کرد.

"محمد دهشیری" در این دیدار از جمع‌آوری مسائل و مشکلات نقاط مختلف شهری و روستایی شهرستان تفت خبر داد و افزود: احصا مسائل و مشکلات نقاط مختلف شهرستان و اولویت‌بندی آن در دستور کار قرارگرفته تا تخصیص اعتبار بر اساس اولویت اجرای پروژه‌ها صورت گیرد.

سرپرست فرمانداری تفت خاطرنشان کرد: در حال برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت و بلندمدت برای رفع مشکلات شهرستان و اجرای برنامه‌های توسعه‌ای شهرستان هستیم.

دهشیری ادامه داد: برگزاری جلسات کارشناسی تخصصی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی دستگاه‌های ذی‌ربط با دستور کار مشخص در نقاط مختلف شهرستان در دستور کار قرار دارد تا مشکلات به‌تدریج و بر اساس امکانات و اعتبارات رفع شود.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت تصریح نمود: عدالت در اجرای پروژه‌ها و برنامه‌های توسعه‌ای شهرستان مدنظر است و همه نقاط شهری و روستایی شهرستان با یک نگاه دیده می‌شود.

در ابتدای این جلسه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نیر به بیان مسائل و مشکلات این شهر ازجمله بهسازی مسیر فیض‌آباد سخوید، تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی نیر، توسعه صنایع پاک، استقرار ادارات در بخش، توسعه صنعت گردشگری، تجهیز مراکز درمانی و بهداشتی و تخصیص امکانات و تجهیزات به شهرداری و آتش‌نشانی پرداختند و پیگیری سرپرست فرمانداری تفت را برای رفع مشکلات و اجرای پروژه‌ها خواستار شدند.