به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"علیرضا نوکار" سرپرست فرمانداری شهرستان تفت با همراهی "ناصر دهقانی" معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ،"سید روح الله میرخلیلی" بخشدار نیر و جمعی از مدیران ادارات شهرستان و بخش با "حجت اسلام محمود دهقانپور" امام جمعه نیر دیدار و گفت و گو کرد.
"حجت الاسلام محمود دهقانپور" در این دیدار به بیان مشکلات این بخش از جمله مشکل تامین آب آشامیدنی در بعضی از نقاط ، نبود شبکه داخلی تامین آب شرب ، نبود مراکز ورزشی کافی در روستاهای این بخش و درخواست ایجاد مراکز آموزشی برای دانش آموزان به منظور جلوگیری از مهاجرت پرداخت.
"علیرضا نوکار"در ادامه اظهار داشت: شهرستان تفت با توجه به تعدد روستا و پراکندگی بیش از حد با مشکلاتی روبرو است که سعی خواهیم کرد با پیگیری و رایزنی با مسئولان استانی و کشوری مشکلات را به حداقل برسانیم.
سرپرست فرمانداری شهرستان به مشکلات تامین آب آشامیدنی روستاهای این بخش اشاره و خاطر نشان کرد: طرح های آب رسانی خوبی در سطح شهرستان در حال انجام است که با بهره برداری از آن بخش زیادی از مشکلات تامین آب آشامیدنی روستاهای این بخش رفع خواهد شد.
نوکار در ادامه شرح گزارشی از برنامه های در دست اقدام برای رفع مشکلات موجود  و نیز برنامه های پیش رو برای توسعه متوازن شهرستان و ایجاد اشتغال پایدار برای جلوگیری از مهاجرت مردم از روستا به شهر ارائه داد.